معاون سیاسی استاندار:

انتقاد معاون سیاسی استاندار از منکرهای رایج در ادارات کهگیلویه وبویراحمد

کد خبر: ۷۱۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 01 February 2019
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پارتی بازی، بروکراسی اداری، کم کاری و تبعیض در بکارگیری نیروهای انسانی از مصادیق بارز منکرهای رایج در برخی دستگاه های اجرایی این استان است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا، سید محمدکاظم نظری روز چهارشنبه در نشست شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و خواستار کاهش انواع منکرها در دستگاه های اجرایی این استان شد.
وی اظهار داشت: انتشار مشکلات کشور و کهگیلویه و بویراحمد از جمله در زمینه مسائل اقتصادی و معیشتی در فضای مجازی به هیچ وجه هنر نیست.
نظری افزود: متولیان امر با تولید محتوای مناسب برای انعکاس در فضای مجازی اقدام به روشنگری لازم در مورد خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام و انقلاب در راستای حمایت هر چه بیشتر از دولت دوازدهم کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علاوه بر بیان نقاط قوت و تبیین اقدام چشمگیر 40 سال گذشته دولت ها برای خدمات رسانی و رفع محرومیت در کشور باید مشکلات و نقاط ضعف نیز از سوی مسئولان اجرایی در ایام الله دهه فجر امسال به مردم گفته شود.
نظری عنوان کرد: دشمنان با روش های مختلف به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی بین ملت ایران و کمرنگ جلوه دادن خدمات و دستاوردهای متعدد چهار دهه اخیر نظام و انقلاب هستند.
وی ابراز داشت: ایستادگی 40 سال گذشته ملت ایران مقابل نظام سلطه هزینه هایی داشته که یکی از آنها تشدید تحریم های دشمنان علیه کشور است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بزرگترین معروف در آستانه 40 سالگی انقلاب و ایام الله دهه فجر امسال افزایش روزافزون روحیه امید و نشاط بین مردم است.
نظری اظهار داشت: یکی از مهمترین منکرهای کنونی موجود در کهگیلویه و بویراحمد انتشار دروغ، تهمت، غیبت، تخریب یکدیگر و ریختن آبروی دیگران از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است.
وی افزود: عمل به فرایض مهم دینی امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه شرعی و انسانی است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در 40 سالگی انقلاب باید این نکته مهم بیش از پیش به مردم القا شود که ایران اسلامی در عرصه های مختلف پیشرفت های چشمگیری داشته است.
رضایت علیزاده اظهار داشت: مشکلات کنونی کشور و کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در زمینه اقتصادی و معیشتی دارای دلایل متعددی از جمله تحریم، سوء مدیریت و کمبود نظارت متولیان امر بر بازار است.
وی افزود: با وجود توطئه های مختلف دشمنان در چهار دهه اخیر هم اینک ایران اسلامی دارای اقتدار لازم در منطقه خاورمیانه و عرصه بین المللی است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی این استان فعال تر شده و مصوبات آنها نیز به طور کامل اجرا شوند.
علیزاده عنوان کرد: منکرهای رایج در نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد از سوی دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر هر دستگاه اجرایی شناسایی و برای کاهش آنها نیز راهکارهای مؤثر ارائه شود.
وی ابراز داشت: عمل به فرایض امر به معروف و نهی از منکر تنها مربوط به بحث حجاب و عفاف نیست بلکه مصادیق متعددی از جمله در برخی دستگاه های اجرایی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار