تداوم سرمای هوا در چهارمحال و بختیاری

تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: امروز صبح کوهرنگ با منفی 13 درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان بود و انتظار می‌رود روند کاهشی دما برای فردا صبح نیز تداوم داشته باشد .
کد خبر: ۷۱۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 05 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره اظهار کرد: در حال حاضر سامانه بارشی فعال در استان وجود ندارد و تنها عبور امواج کم دامنه و بارش خفیف در برخی ارتفاعات مشاهده می‌شود.
وی با اشاره به کاهش دمای مناطق مختلف استان، تصریح کرد: امروز صبح کوهرنگ با منفی 13 درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان بود.
قطره افزود: امروز صبح دمای هوا در شهر شهرکرد نیز منفی 8 درجه بود و انتظار می‌رود روند کاهشی دما برای فردا صبح تداوم داشته باشد.
وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود هفته آینده شاهد فعالیت دو سامانه بارشی فعال و مؤثر در استان  مشاهده شود که سامانه نخست از اواخر وقت جمعه وارد استان شده و موجب بارش‌هایی به شکل برف خواهد شد و سامانه دوم نیز از روز سه‌شنبه هفته آتی فعالیت خود را آغاز کرده و تا پنج‌شنبه هفته آینده در استان فعال است.
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان خاطرنشان کرد: ارتفاع کنونی برف در منطقه کوهرنگ 64 سانتی‌متر است که پیش‌بینی می‌شود با بارش‌های هفته آینده این میزان افزایش یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار