برخورداری ۹۹.۹۷ درصد از جمعیت روستایی ملایر از گاز

جهانگیر ملکی با بیان اینکه ۹۹.۹۷ درصد از جمعیت روستایی ملایر از نعمت گاز بهره‌مند هستند، اظهارکرد: از ۲۰۸ روستای ملایر، تاکنون ۱۹۸ روستای بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شده اند. 
کد خبر: ۷۱۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 07 February 2019
رئیس شرکت گاز با بیان اینکه صد درصد جمعیت شهری این شهرستان دارای گاز هستند، گفت: از سال ۹۲ تاکنون در دولت تدبیر و امید بیش از ۶۰ روستای ملایر از نعمت گاز برخوردار شدند.

به گزارش ایسنا، ملکی افزود: قبل از دولت تدبیر و امید و از ابتدای شروع طرح گازرسانی به روستا‌های ملایر، حدود ۷۰ درصد روستا‌ها که شامل ۱۳۶ روستا هستند، گازرسانی شدند.

وی اظهارکرد: حجم بالایی از طرح گازرسانی به روستا‌های ملایر در دولت تدبیر و امید انجام شد و بیش از ۳۰ درصد از روستا‌های این شهرستان از سال ۹۲ تاکنون از نعمت گازرسانی بهره‌مند شدند.

ملکی با اشاره به افتتاح طرح گازرسانی به ۶ روستای ملایر با اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیون تومان در هفته دولت امسال، خاطرنشان کرد: ملایر دارای بیش از صد هزار مشترک گاز است و بیش از ۹۹.۹ درصد از جمعیت این شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند. 

رئیس شرکت گاز ملایر افزود: در حال حاضر عملیات گازرسانی به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار این شهرستان به اتمام رسیده و در آستانه برگزاری جشن اتمام گازرسانی به روستا‌ها هستیم. 

وی با بیان اینکه ۹۹.۹۷ درصد از جمعیت روستایی ملایر از نعمت گاز بهره‌مند هستند، اظهارکرد: از ۲۰۸ روستای ملایر، تاکنون ۱۹۸ روستای بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شده اند. 

ملکی ادامه داد: تنها گازرسانی به روستا‌های سنگده، چشمه پهن و بیش آغاج و به دلیل داشتن تعداد خانوار پایین که بین ۵ تا ۱۲ خانوار هستند، باقی مانده که سرانه گازرسانی آن‌ها بیشتر از قیمت مصوب است. 

وی با اشاره به جدیت دولت در گازرسانی به روستاها، تصریح کرد: پیگیری‌های لازم برای گازرسانی به روستا‌های باقیمانده نیز در دستور کار ما قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار