اجرای طرح خواهرخواندگی شهر‌های همدان

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان خبر داد: در جلسه مشترک رئیس شورای اسلامی شهرستان بم با رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان، گفت: در حاشیه بازی تیم‌های فوتبال شهرداری همدان و بم و در دیدار با رئیس شورای شهرستان بم طرح خواهرخواندگی این دو شهر مطرح شد.
کد خبر: ۷۱۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ 07 February 2019
رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان از مطرح بودن خواهرخواندگی شهر‌های همدان و بم خبر داد.
به گزارش ایکنا، حسین قراباغی در جلسه مشترک رئیس شورای اسلامی شهرستان بم با رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان، گفت: در حاشیه بازی تیم‌های فوتبال شهرداری همدان و بم و در دیدار با رئیس شورای شهرستان بم طرح خواهرخواندگی این دو شهر مطرح شد.
وی افزود: ضمن بررسی ظرفیت‌‎های گردشگری و بهره‌مندی از فرصت تبلیغات در مقاصد گردشگری حائز اهمیت در کشور، مقرر شد نسبت به خواهرخوانندگی این دو شهر با سابقه، فرهنگ و تمدن اقدام شود.
قراباغی اضافه کرد: در این راستا قرار است برای برگزاری هفته فرهنگی همدان در شهریور ماه که مقارن با روز همدان و از سویی نیز جشن سپاس از مائده‌های الهی «جشن خرما» در شهر بم است، هماهنگی لازم صورت پذیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار