نماینده ولی فقیه در استان:

تشکیل کمیته امداد اقدام راهبردی امام راحل بود

در آستانه سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) جمعی از امدادگران و خیران استان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
کد خبر: ۷۲۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ 02 March 2019

به گزارش تابناک تبریز،  حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در دیدار با جمعی از امدادگران و خیران استان گفت: کسانی که در راه خدا انفاق می کنند خداوند بر مال آنها برکت داده و آن را می افزاید.

وی افزود: کمک به نیازمندان با مال خود از مصادیق یاری رساندن به دین خدا است که خیران در این راه پیشگام هستند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به مصادیق دیگر یاری رساندن به دین خدا بیان داشت: کمک های مردم به جبهه ها در ۸ سال دفاع مقدس، جبهه مقاومت و زلزله زدگان نیز نمونه هایی از این موضوع است.

وی ضمن قدردانی از خیران استان در یاری رساندن به کمیته امداد گفت: احسان و نیکوکاری و کمک به همنوعان از دستورات الهی در قرآن کریم است.

امام جمعه تبریز ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس کمیته امداد استان بیان داشت: امام(ره) با تشکیل کمیته امداد خدمت بزرگی بر جای گذاشتند و یک اقدام راهبردی به حساب می آید.

وی افزود: فقرا و محرومین در کشور ما به برکت کمک های خیران و وجود نهادهایی همچون کمیته امداد عزت دارند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ضمن تاکید بر یاری رساندن به محرومین گفت: از اقدامات کمیته امداد استان و مدیر کل در راستای خدمت رسانی به قشر ضعیف جامعه قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه خیران مایه قوت قلب جامعه هستند، گفت: در جامعه باید فرهنگ سازی شود تا هیچ کس بدون صدقه، از خانه بیرون نرود.

لازم به ذکر است در پایان این دیدار از خیران شاخص استان توسط نماینده ولی فقیه در استان تجلیل شد.

 

اخبار تبریز

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار