مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم مطرح کرد:

اجرای برنامه 21 – 21 همزمان با روز بزرگداشت صنایع کوچک در قم

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از اجرای برنامه 21 -21 در این استان در آستانه 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک خبر داد.
کد خبر: ۷۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 05 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک با حضور معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برنامه 21 – 21 در سالن اجتماعات شهدا شهرک صنعتی شکوهیه برگزار می‌شود.

وی در خصوص علت نام گذاری 21 – 21 گفت: در این روز سه کتاب تالیف شده از تجربیات و دستاوردهای علمی سازمان صنایع کوچک که به همت شرکت شهرک‌های قم به چاپ رسیده رونمایی می‌شود که با احتساب این تعداد، آمار کتب منتشره توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به 21 می‌رسد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خاطرنشان کرد: همزمان با این رونمایی 15 پروژه عمرانی و زیر بنایی از جمله ایستگاه 10 هزار متر مکعبی تقلیل فشار گاز شهرک صنعتی شکوهیه، تجهیز آتش نشانی شهرک‌ها و نواحی صنعتی محمودآباد قنوات و طغرود و واحدهای خدماتی- تجاری در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان قم رسما به بهره برداری می‌رسد.

طیبی‌نژاد یادآور شد: عملیاتی شدن و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی در سطح شهرک‌های صنعتی قم منوط به افتتاح رسمی نیست و هر زمانی که پروژه‌ای آماده شود، خدمات رسانی به صنعتگران را از همان زمان آغاز می‌کند. ولی مراسم افتتاحیه فرصت مناسبی برای تقدیر از زحمات مدیران و کارشناسانی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان قم است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار