مدیرکل زندان‌های استان ایلام:

راه اندازی زندان ایلام درسال جاری

مدیرکل زندان‌های استان ایلام گفت: پروژه زندان مرکزی استان ایلام امسال راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۷۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲ 05 August 2015

به گزارش تابناک ایلام ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی زندان‌های ایلام، اکبرمحبی در دیدار با شهردار ایلام، اظهار داشت: ضرورت انتقال زندان کنونی ایلام برای همه مبین و آشکار است که با محقق شدن این امر بسیاری از مشکلات و معضلات شهر ایلام مرتفع می‌شود.

وی  به اقدامات انجام‌شده در این خصوص اشاره کرد و افزود: زندان نیازمند خدمات شهری است چراکه زندان نمونه کوچک از یک شهر است که تمام مناسبات و روابط اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و زیستی در آن حاکم است.

محبی به تأثیرات مثبت انتقال این زندان به خارج از شهر اشاره کرد و گفت: امیدواریم با مساعدت و همکاری سایر دوایر و دستگاه‌های تا پایان سال پروژه زندان ایلام  راه  اندازی شود.

وی تصریح کرد: تاکنون 10 درصد از مددجویان که به‌صورت  زندانیان رأی باز هستند به این زندان انتقال یافته‌اند که در انجام کار ساخت‌وساز و فعالیت‌های فیزیکی زندان  مشغول هستند.

مدیرکل زندان‌های ایلام اعتبار موردنیاز  برای راه‌اندازی و تکمیل نهایی این پروژه در حدود 200 میلیارد ریال تخمین زد و خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری های شبانه‌روزی و صرفه جویی و سایر اقدامات می‌توان با مبالغ کمتر شرایط انتقال زندانیان را به این محل فراهم آورد.

شهردار ایلام نیز در این نشست اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداری ایلام بحث زندان کنونی ایلام می‌باشد که با انتقال و تغییر کاربری این زندان می‌توان  مبلمان شهری ایلام را زیبا ساخت.

یزدان قبادیان افزود:  تکمیل پروژه مذکور به نفع شهر ایلام است و در تحقق این امر شهرداری ایلام از هیچ کوشش و مساعدتی دریغ نمی‌کند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری عنوان کرد: بنابر رهنمود و فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی باید تمامی مسئولان با همدلی وهم زبانی درصدد رفع مشکلات جامعه باشند که  مجموعه شهرداری ایلام با تمام ظرفیت آماده همکاری و مساعدت است.

وی قول مساعد و همکاری درباره موارد درخواستی اداره کل زندان‌ها را داد.

روند تکمیل و راه‌اندازی پروژه در حال ساخت ایلام  زندان مرکزی ایلام بیش از یک دهه زمان برده است که با تلاش شبانه‌روزی محبی مدیرکل زندان‌های ایلام در شرف بهر ه برداری است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار