نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران؛

واقعه شیرگاه یک حرکتی مردمی با نام الله بود

مردم شیرگاه در سال 60 حماسه ای آفریدند که به عنوان تابلوی نفیس و برگ زرینی بود برای استان ولایتمدار مازندران که با تقدیم 2 شهید و تعدادی مجروح تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
کد خبر: ۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹ 23 February 2015
تابناک مازندران:حجت الاسلام مهدوی امام جمعه به همراه منصوریان فرماندار و تنی چند از مسئولین شهرستان شیرگاه با توجه به فرا رسیدن 7 اسفند قیام مردمی مردم شیرگاه برعلیه گروهک کمونیست که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم قهرمان شیرگاه شده با آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران دیدار کردند.
در این دیدار آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفتم اسفند روز حماسه مردم شیرگاه گفت: مردم مردم شیرگاه در سال 60 حماسه ای آفریدند که به عنوان تابلوی نفیس و برگ زرینی بود برای استان ولایتمدار مازندران که با تقدیم 2 شهید و تعدادی مجروح تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
وی افزود: استان مازندران یکی از استانهای هست که در تمامی عرصه ها حضوری چشمگیر و فعال داشته و دارد که نمونه آن حماسه مردم آمل که حتی در وصیت نامه ی حضرت امام(ره) هم آمده است و امروز حماسه و قیام مردم شیرگاه در سال 60 را شما در پرونده زرین این استان دارید که با شعار الله اکبر گروهک کمونیست را نابود کردند. حداقل در این منطقه توطئه شان را خنثی کردند .
آیت الله طبرسی در ادامه با اشاره به جایگاه شهید گفت: شهید حد و مرز و مکانی برای اور در نظر گرفته نشده است یعنی مکان در شهادت معنی ندارد. شهید آرمانی جهانی است و لذا همه شهدا از ایت جهت اشتراک دارند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: همه شهدا در راه یک آرمان مقدس خونشان را در راه خدا با هر عقیده ای که دارند فدا میکند و در راه آرمانش نثار می کنند.
آیت الله طبرسی در رابطه با حماسه شیرگاه گفت: واقعه شیرگاه یک حرکتی مردمی با نام الله بود که توانست دشمنان خدا را نابود کند ممکن است شما نتوانید این حماسه مردم را جهانی کنید اما، همین یادواره و مراسمی که شما در 7 اسفند برگزار می کنید خود یک حرکتی است برای قدردانی از مردم شیرگاه به ویژه شهدا و قرآن و امام جانفشانی کردند.
نماینده مقام معظم رهبری ذر پایان گفت: من بسیار خوشحال و خرسندم که شما اعضاء محترم ستاد گرامیداشت حماسه 7 اسفند شیرگاه با محوریت امام جمعه محترم و فرماندار عزیر شیرگاه و مردم و کسئولین محلی همه ساله این روز را گرامی می دارید که این حرکت شما زنده نگهداشتن تاریخ یک ملت و مملکت است که اگر انسان تاریخش را گم کند، خودش را گم کرده است که جا دارد من یکبار دیگر از همه ی شما عزیزان تشکر و قدردانی نمایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار