فعالیت 762 دفتر پستی در گیلان

کد خبر: ۷۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 08 August 2015
مدیرکل پست گیلان از فعالیت 762 دفتر پستی در این استان خبر داد.

ابوالفضل باقری‌منش صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید پست این شهرستان اظهار کرد: در گیلان 762 دفتر پستی فعالیت می‌کند که 400 دفتر روستایی، 300 دفتر شهری و 62 دفتر دولتی است.

وی ترافیک پستی گیلان در ماه را بین 1.5 تا 2 میلیون عنوان کرد و گفت: این ترافیک پستی شامل پست عادی، سفارشی، ویژه و الکترونیک است.

مدیرکل پست گیلان از راه‌اندازی سرویس جدید در پست خبر داد و خاطرنشان کرد: پست الکترونیک سرویس جدید در شبکه پستی فعال شده است.

وی محصولات و خدمات و پاسخ به نیاز مشتریان توسط پست را متنوع خواند و یادآور شد: شرکت پست در راستای سیاست‌های خود با ترکیب سه وجه فیزیکی، الکترونیکی و مالی خدمات جدیدی را طراحی و عرضه می‌کند.

باقری‌منش با اشاره به اینکه امروزه شبکه‌های ارتباطی توسعه یافته است، متذکر شد: استفاده از توانمندی و ظرفیت لجستیکی پست، استفاده از ظرفیت دفاترICT روستایی از جمله توسعه شبکه ارتباطی است.

به گفته وی، شرکت پست امروزه با بهره‌مندی از سامانه خرید و فروش اینترنتی پست، استفاده از خدمات مالی، امکان استفاده از سرویس پست رسانه، امکان استفاده از ظرفیت پست در بازاریابی پست می‌تواند نقش مهمی در تبادل کالا و خدمات ایفا کند.

به گزارش فارس، در جلسه مذکور صحبت رحمانی به عنوان رئیس جدید اداره پست آستارا معرفی و از تلاش‌های مراد فکریان مدیر قبلی قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار