قاچاقچي شرور مواد مخدر با شليك پليس زمين‌گير شد

تابناک چهارمحال وبختیاری- رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری گفت: در عمليات ضربتي ماموران اين پليس قاچاقچي شرور سابقه دار با 200 گرم هروئين در شهركرد، دستگير شد.
کد خبر: ۷۴۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ 05 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- سرهنگ سليمان رياحي اظهار کرد: در پي كسب خبري مبني بر فعاليت يك قاچاقچي در امر خريد و فروش مواد مخدر و اقدامات شرارت‌آميز در سطح شهر شهركرد پيگيري موضوع در دستور كار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان قرار گرفت.
وي افزود: پس از اخذ مجوز قضایي با همكاري ماموران كلانتري‎‌هاي 16 و 13 شهركرد خودرو پژو اين سوداگر مرگ در يكي از محلات شهركرد شناسایي و به آن دستور ايست داده شد.
اين مقام انتظامي ادامه داد: اين قاچاقچي شرور بي‎‌توجه به دستور ايست پي در پي پليس اقدام به فرار كرد كه ماموران با رعايت قانون به كار گيري سلاح اقدام به شليك هوایي كردند.
وي ادامه داد: با اتخاذ تدابير ويژه پليسي خودرو متواري متوقف شد كه متهم به محض پياده شدن از خودرو با سلاح سرد به طرف ماموران حمله ور شده و هم زمان قصد به آتش كشيدن خودرو خود را داشت.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تصريح كرد: ماموران نيز به مقابله با اين فرد شرور پرداختند و با استفاده از تجهيزات بازدارنده پليس وي را مهار و دستگير كردند.
وي افزود: در بازرسي از خودرو متهم 200 گرم هروئين در بسته‌هاي آماده توزيع، كشف شد.
رياحي در پايان با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضایي تاكيد كرد: برخورد قانوني با قاچاقيان مواد مخدر در سال جاري توسط پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان با قاطعيت دنبال مي‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار