تعطیلی یک کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز در شیراز

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: با هدف ساماندهی مراکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد و برخورد با مراکز غیرمجاز، یک کمپ ترک اعتیاد مردان، واقع در شهرک جوادیه شیراز تعطیل شد.
کد خبر: ۷۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ 09 August 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس: محمدرضا ابراهیمی، افزود: کمپ یاد شده به دلیل نداشتن استانداردهای لازم تعطیل شده است.

وی ادامه داد: این شورا با همکاری دستگاه های ذی ربط، نظارت لازم را بر مراکز درمان اعتیاد دارد تا با ایجاد شرایط مناسب، زمینه لازم برای درمان اعتیاد بیماران را فراهم کند.

ابراهیمی اضافه کرد: دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با هم افزایی سازنده و موثر و با همکاری دستگاه های ذی ربط از جمله دادستانی، بهزیستی، علوم پزشکی، فرمانداری و ناجا و با تشکیل کمیته ساماندهی مراکز درمان غیرمجاز اعتیاد، بر عملکرد مراکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد نظارت کامل دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، قاطعانه و بدون چشم پوشی نسبت به تعطیل و پلمب مراکز متخلف اقدام خواهد کرد.

او گفت: هم اینک بیش از 80 کمپ ترک اعتیاد دارای مجوز در فارس مشغول فعالیت هستند که امیدواریم با وجود این مراکز بتوانیم در برای کاهش آسیب های اجتماعی گامی مثبت برداریم و بیماران را از اعتیاد رها سازیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار