دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی:

افزایش ترویج بی‌بند و باری و مصرف مواد مخدر هدف دشمن است/ جامعه نیاز به تفریحات سالم و افزایش نشاط عمومی دارد

محمدعلی نصرتی در آیین اختتامیه دومین المپیاد ورزشی بهبودیافتگان استان، با اشاره به این که ورزش ابزاری برای مقابله با تهدیدهای مواد مخدر است، افزود: شرکت در مسابقات ورزشی این امید را به افراد تحت درمان می‌دهد که می‌توانند در جامعه حضور پیدا کنند و افکار منفی دیگران را نسبت به خود تغییر دهند، ورزش به این افراد خودباوری می‌دهد.
کد خبر: ۷۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 10 August 2015
به گزارش تابناک تبریزمشاور عالی استاندار و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی با بیان این که یکی از راهکارهای پیشگیری از اعتیاد افزایش تفریحات سالم است، ابراز کرد: در شرایط فعلی نیاز به تفریحات سالم و افزایش نشاط عمومی داریم.


وی با اشاره به روحیه مبارز نسل جوان، اظهار کرد: مسوولان باید بیش از حد به جوانان فرصت دهند و آنان را درک کنند.

نصرتی با بیان این که مبارزه با بلای خانمان‌سوز اعتیاد باید مردمی شود، افزود: معتاد نه تنها به خود، بلکه به خانواده و فرزندان خود هم ظلم می‌کند و آنها را در معرض آسیب‌های جبران ناپذیر قرار می‌دهد.

مشاور عالی استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: دشمن با سلاح جنگی نتوانست به نظام آسیب برساند و اکنون با هزاران کانال ماهواره‌ای و ترویج بی‌بند و باری و مصرف مواد مخدر جوانان ما را هدف قرار داده است.

وی همچنین با قدردانی از تلاش‌های رسانه‌های استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند و در پیشرفت کشور و کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، اصحاب رسانه می‌توانند نقش موثری ایفا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار