طرح پژوهشی نیازسنجی و انتظارات فرهنگی و هنری شهر تبریز به اتمام رسید

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: طرح پژوهشی، نیازسنجی و انتظارات فرهنگی و هنری مردم شهر تبریز پس از یک سال تحقیقات میدانی به اتمام رسید و نتایج حاصل از آن آماده بهره‌برداری است.
کد خبر: ۷۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ 11 August 2015

به گزارش خبرنگار ما و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، محمدحسن چمیده‌فر اظهار داشت: این پژوهش که از سه نمونه آماری شهروندان تبریز و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تبریز به روش پیمایشی و از فعالان و صاحب‌نظران حوزه فرهنگ و هنر شهر به شیوه‌ دلفی انجام گرفته، با کاری یک ساله و با تیمی مجرب مشتمل بر 20 محقق با مدیریت و اجرای دکتر صمد عابدینی انجام پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد: پژوهش کلید و گذرواژه‌ عبور از مشکلات و نابسامانی‌ها و بی‌برنامگی‌های یک جامعه رو به توسعه است و تا زمانی که مقوله‌ پژوهش از یک موضوع تشریفاتی به یک جایگاه ثابت و مشخص و قابل اتکا تغییر نیابد،‌ بعید است که برنامه‌ریزی‌های صحیحی چه در حوزه‌ی فرهنگ و چه در سایر حوزه‌ها را شاهد باشیم.

چمیده‌فر گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با وجود نبود اعتبارات پژوهشی به دلیل اهمیت موضوع نیازسنجی و احصاء و انتظارات مردم شریف تبریز در حوزه‌ فرهنگ و هنر،‌ این پژوهش را از طریق سایر اعتبارات بخش فرهنگ به انجام رسانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار