برخورد چهار خودرو در بزرگراه امام علی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد چهار دستگاه خودرو در بزرگراه امام علی (ع) با یکدیگر خبر داد و گفت: در این سانحه یک کودک هفت ساله جان خود را از دست داد و دو نفر نیز دچار مصدومیت شدند.
کد خبر: ۷۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵ 12 August 2015
سید جلال ملکی عصر چهارشنبه افزود: در ساعت 15:06 حادثه برخورد چندین خودرو به هم در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) به سامانه 125 اعلام و ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.
وی بیان کرد: در این حادثه یک دستگاه خودروی پیکان تاکسی به دلیل نفص فنی در کنار بزرگراه متوقف و نیسان یدک کش در محل حضور داشت تا این خودرو را به تعمیرگاه منتقل کند.
ملکی گفت: در همین لحظه یک دستگاه تاکسی آردی و یک دستگاه پژو 405 به شدت با خودورهای متوقف شده برخورد شدید می کند.
وی افزود: در صحنه برخورد یک پسر بچه هفت ساله در محل صحنه حادثه در دم فوت می کند و راننده نیسان یدک کش و پیکان تاکسی دچار مصدومیت می شوند.
ملکی خاطرنشان کرد: بر اثر این این حادثه ترافیک سنگینی در بزرگراه امام علی (ع) ایجاد شده بود که آتش نشانان خودروها را به حاشیه امن منتقل کرده و دو مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: حدود ساعت 16 محل برای بررسی علت وقوع این حادثه در اختیار پلیس راهور و قرار گرفت.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار