اختصاص14میلیارداعتباربرای کانون مساجد

کد خبر: ۷۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 14 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد مسئول کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با تسنیمگفت:۱۴میلیارد ریال اعتبار به کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.

مسئول کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۴ میلیارد ریال اعتبار به کانون‌های مساجد این استان در سال ۹۴ اختصاص یافته است.

حجت الاسلام رضا قاسمی  اظهار داشت: در حال حاضر 520 کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند.

وی با اشاره به میزان اعتبار امسال کانون‌های مساجد استان، گفت: امسال 14 میلیارد ریال اعتبار به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان اختصاص داده شده است.

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این میزان اعتبار 10 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات ملی و 4 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات استانی بوده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 12 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی به کانون‌های مساجد استان اختصاص یافت که 7 میلیارد ریال آن جذب شد.

وی عنوان کرد: اعتبارات امسال کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد در مقایسه با سال گذشته یک میلیارد و 500 میلیون ریال افزایش یافته است.

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت در کانون‌های مساجد استان، گفت: امسال 400 کانون فرهنگی و هنری در سطح استان در طرح اوقات فراغت مشارکت داشتند و 2 هزار نفر را تحت پوشش برنامه‌های خود قرار دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار