۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی نقاط پر حادثه فارس لازم است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: ۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی نقاط پرتصادف فارس نیاز است.
کد خبر: ۷۶۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶ 30 July 2019

تابناک فترس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل کمیسیون ایمنی راه‌های کشور ۱۷۰ نقطه پرتصادف فارس به اداره کل راهداری و حمل و نقل و شهرسازی فارس اعلام شده که ۱۲۱ نقطه پر تصادف و ۴۹ نقطه دارای تصادف است.

او ادامه داد: با اجرای طرح کم هزینه نقطه ۱۲۱ آشکار سازی و آرام سازی انجام شده است که برای اصلاح آن‌ها به یک ملیارد و ۸۰۰ ملیون تومان هزینه نیاز است.

سیاهپور اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ نقطه پر تصادف بهسازی شده است و ۱۰ نقطه دیگر تا سه ماه آینده در صورت تامین اعتبار بهسازی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با بیان این که برای از بین بردن این نقاط ۳ میلیارد تومان هزینه نیاز است گفت: تقاطع شهرک گچ گران، پیچ گلگون و کفی گل گون، ورودی شیراسپاری و میدان دام خومه زار، ۵ نقطه پرتصادف در جاده قائمیه- نورآباد هستند که به تازگی اصلاح شدند.

سیاهپور افزود: در جاده فیروزآباد- جایدشت نیز ۴ نقطه پرتصادف از بین رفت.

او با بیان این که تا کنون ۳۵ نقطه از ۱۷۰ نقطه حادثه خیز بهسازی شده است و ۲۸ نقطه در دستور کار قرار دارد ادامه داد: برای بهسازی هر نقطه به ۵۰۰ هزینه نیاز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اضافه کرد: در حال حاضر به ۴۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا راه‌های فارس ایمن شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار