امام جمعه مریوان:

مسئولان‌رشوه‌بگیردرکردستان‌راقاطعانه‌مجازات‌کنید

امام جمعه مریوان با بیان اینکه متأسفانه نظارت بر سازمان‌های اداری در استان بسیار ضعیف است، گفت: دستگاه‌های نظارتی باید با مسئولان رشوه‌بگیر در کردستان قاطعانه برخورد و آنان را مجازات کنند.
کد خبر: ۷۷۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ 11 August 2019

به گزارش تابناک کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت‌وگو با تسنیم در واکنش به عملکرد دولتمردان استان که منجر به کسب رتبه نخست کردستان در «فساد و سوءاستفاده افراد از مقام و موقعیت اداری در دستگاه‌های اجرایی» و «تورم سالانه» در بین همه استان‌های کشور شده است، اظهار کرد: رشوه‌گیری و فساد اداری در استان نشان از ضعف ایمان مسئولان به خداوند بزرگ است و به محاسبات قیامتی خود توجه ندارند.

وی با بیان اینکه متأسفانه نظارت بر سازمان‌های اداری در استان بسیار ضعیف است، گفت: ایمان به روز قیامت و باور به خدا قطعاً در میان این مسئولان کم‌رنگ شده و این غفلت موجب فساد اداری و رشوه‌گیری بیشتری در کردستان شده است.

امام جمعه مریوان با یادآوری اینکه پیامبرگرامی اسلام(ص) به رشوه‌گیر و رشوه‌دهنده لعنت فرستاده است، تصریح کرد: هر کس در این میان نیز دلال و واسطه‌گر باشد نزد خدا و پیغمبر خدا(ص) مورد لعنت قرار می‌گیرد، بنابراین اگر انسان به روز قیامت ایمان داشته باشد از رشوه و فساد اداری ترس خواهد داشت.

وی گفت: متأسفانه تاکنون شاهد برخورد با مسئولان رشوه‌بگیر در استان کردستان نبوده‌ایم در حالی ‌که باید این افراد از سمت خود برکنار و مورد مجازات قرار بگیرند.

ماموستا شیرزادی افزود: دستگاه‌های نظارتی باید با مسئولان رشوه‌بگیر قاطعانه عمل و برخورد کنند و براساس فرموده خداوند در قرآن نباید به افرادی که اهل فساد هستند رحم و بخشش شود چراکه اغماض و ترحم در این راستا سبب افزایش فساد می‌شود.

وی با یادآوری اینکه گرفتن هر نوع پولی برای انجام کار مردم از دیدگاه اسلام حرام است، اظهار کرد: اگر طبق فرموده قرآن دست چند دزد و فاسد را در جامعه قطع کنند، قطعاً فسادی در جامعه نخواهند ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار