ایرانجوان همچنان خسته از برزخ

با اعلام رسمی بدهی یک میلیارد و 175 میلیون تومانی باشگاه ایرانجوان بوشهر توسط رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و اعلام ضرب الاجل ۴۸ ساعتی به باشگاه های لیگ برای پرداخت حداقل نصف مبلغ بدهی خود به بدهکاران،حضور ایرانجوان در اولین بازی را در هاله ای از ابهام قرارداد.
کد خبر: ۷۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 15 August 2015
تابناک بوشهر : با اعلام رسمی بدهی یک میلیارد و 175 میلیون تومانی باشگاه ایرانجوان بوشهر توسط رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و اعلام ضرب الاجل ۴۸ ساعتی به باشگاه های لیگ یک برای پرداخت حداقل نصف مبلغ بدهی خود به بدهکاران،حضور ایرانجوان در اولین بازی را در هاله ای از ابهام قرارداد.

در حالی که استاندار بوشهر در آخرین یاداشت فیسبوکی خود خبر از کمک 250 میلیون تومان از منابع استانی به ایرانجوان داده بود امروز اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خبر از  بدهی یک میلیارد و 175 میلیون تومانی باشگاه ایرانجوان به 34 نفر را اعلام کرد.

 رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: که هرکدام از این تیم ها در 48 ساعت باقیمانده باید حداقل نصف مبلغ بدهکاری خود را پرداخت کرده و یا به همان اندازه از طلبکاران رضایت و تسویه حساب ارائه کنند.

سالاری استاندار بوشهر در بخشی از گزارش عملکرد ورزشی خود در رابطه با باشگاه ایرانجوان در شامگاه پنج شنبه ۲۲ مرداد ماه  آورده بود: «امروز250 میلیون تومان نیز از منابع استانی به ایرانجوان پرداخت شد. پرداخت مابقی کمک ها، پس از تأسیس «کانون هواداران باشگاه ایرانجوان» و انتقال صد در صد سهام آن باشگاه به نام آن کانون خواهد بود. همه مردم استان می توانند با پرداخت حق عضویت، به عضويت اين كانون درآيند و کارت عضویت و هواداری دریافت کنند. حق عضویت پرداختی نیز کاملاً باید صرف هزینه تیم ایرانجوان شود. حمایت صنایع را نیز پیگیری می کنم و انشاء الله خیرین و فوتبال دوستان هم کمک کنند. با اين برنامه چهار منبع مالی برای كمك به ایرانجوان خواهیم داشت:

1) منابع استانی. 2) کمک خیرین. 3) حق عضویت کانون هواداران. 4) کمک و مشارکت صنایع.»

در مصاحبه حسن زاد برای اعلام ۹ باشگاه بدهکار لیگ یک آمده است:« تا زمان برگزاری این جلسه، 9 تیم لیگ یک مشکل پرداخت بدهی دارند که در 48 ساعت باقیمانده به شروع مسابقات، 9 تیم فوق باید حداقل نصف بدهی خود را پرداخته و یا به همین میزان رضایت از طلبکاران اخذ کنند. این 9 باشگاه به دو گروه زیر تقسیم شده اند: در گروه اول تیم های نفت مسجد سلیمان با 15 میلیون تومان بدهی به 2 نفر، تیم گیتی پسند اصفهان با 35 میلیون تومان بدهی به یک نفر، پارسه 90 ایرانیان با 155 میلیون تومان بدهی به 3 نفر و شهرداری تبریز با 360 میلیون تومان بدهی به 9 نفر هستند که به نظر می رسد هرکدام از این باشگاهها با پرداخت نیمی از مبالغ می توانند کارت شرکت در مسابقات خود را دریافت کنند.

وی افزود: در گروه دوم نیز تیم های پاس همدان با 3 میلیارد و 918 میلیون تومان بدهی به 68 نفر، نساجی مازندران با 2 میلیارد و 67 میلیون تومان بدهی به 43 نفر، آلومینیوم هرمزگان با یک میلیارد و 478 میلیون تومان بدهی به 26 نفر، ایرانجوان بوشهر با یک میلیارد و 175 میلیون تومان به 34 نفر وجود دارند که کارشان دشوارتر از گروه اول است و هرکدام از این تیم ها در 48 ساعت باقیمانده باید حداقل نصف مبلغ بدهکاری خود را پرداخت کرده و یا به همان اندازه از طلبکاران رضایت و تسویه حساب ارائه کنند. »

همان گونه که مشاهده نمودید باشگاه ایرانجوان در میان تمام تیم های لیگ یکی دارای ضعیف ترین عملکرد مالی می باشد. اینبار عددها از استعداد و از خودگذشتگی بازیکنان و کادر فنی باشگاه ایرانجوان سخن می گویند که در عین شایستگی قربانی عملکرد ضعیف مسئولین باشگاه شدند و نتوانستند در دو سالی که شایسته حضور در لیگ برتر بودند موفق به صعود به لیگ برتر شوند تا جوانان نخبه استان راه هجرت در پیش گیرند.

باید دید آیا در ۴۸ ساعت باقی مانده باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانجوان و مسولین استان با کمک ۲۵۰ میلیونی  و  چهار منبع مالی می توانند رضایت این ۳۴ نفر را جلب نمایید و این باشگاه را در یک روند عادی تامین منابع قرار دهند.
   

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار