اعزام كاروان عمره دانش آموزي استان های شمالغرب کشور

دانش آموزان اعزامی از بین دانش آموزان برگزیده علمی، فرهنگی، هنری، تشکیلاتی و عضو گروه پیشتازان بوده اند.
کد خبر: ۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶ 24 February 2015

ناصر مقدم، مدیر سازمان دانش آموزی استان در مراسم بدرقه دانش آموزان عمره گزار استانهای شمالغرب كشور در قالب یک كاروان امروز از فرودگاه شهید مدنی به سرزمین وحی اعزام شدند. گفت:کاروان اعزامی شامل 220 دانش آموز می باشد که از این تعداد 76 دانش آموز از آذربایجان شرقی، 36 دانش آموز از آذربایجان غربی، 76 دانش آموز از زنجان و 36 دانش آموز از استان اردبیل هستند که به همراه مربیان و عوامل اجرایی عازم سرزمین وحی شدند.

وی افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید فراخوان دانش آموزان حایز شرایط برای این سفر معنوی صورت گرفت و پس از طی مراحل آزمون و بررسی مدارک و پرونده های دانش آموزان متقاضی با الویت امتیاز دانش آموزان، تعداد 76 نفر از این متقاضیان از سراسر استان برای تشرف به عمره دانش آموزی انتخاب شدند.

مقدم تصریح کرد: دانش آموزان اعزامی از بین دانش آموزان برگزیده علمی، فرهنگی، هنری، تشکیلاتی و عضو گروه پیشتازان بوده اند.

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی با بیان این كه مدت این سفر معنوی 10 روز است، گفت: برنامه های منسجم در ابعاد ترویجی، تبلیغی و فرهنگی برای بهره مندی بیشتر دانش آموزان از این سفر در نظر گرفته شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار