در جلسه بررسی مشکلات 10 واحد تولیدی مطرح شد

وعده معاون استاندار برای رفع مشکلات صنایع البرز

در اولین نشست بررسی موانع تولیدی در استان البرز مشکلات 6 واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و امروز با حضور 10 واحد تولیدی مشکلات و نیازهای آنان برای بهبود چرخه اقتصادی بررسی شد.
کد خبر: ۷۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 16 August 2015
سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با تأکید بر حمایت صنایع در استان البرز گفت: مشکلات اقتصادی صنایع در استان البرز بررسی می‌شود.
عبادالله کامکار ظهر امروز در نشست بررسی موانع تولیدی در البرز اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که باید در این استان به صورت دقیق مورد پیگیری قرار گیرد، رفع مشکلات صنایع است که لازم است تدابیر اساسی برای این واحدها و به منظور توسعه و پیشرفت آنها صورت گیرد.
وی تأکید کرد: هم‌اکنون شهرک‌های صنعتی فعال در استان البرز نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان هستند که باید با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم مسیر توسعه و پیشرفت بیشتر را برای این واحدها فراهم کنیم.
این مسئول ادامه داد: براساس دستور موکد رئیس جمهوری باید هفته‌ای یک بار جلسه کارگروه رفع موانع تولیدی تشکیل شود.
این مسئول تأکید کرد: البرز نیز در مسیر گره‌گشایی چرخه اقتصادی پیش رفته و امروز با برگزاری دومین نشست بررسی موانع تولیدی امید است بتوانیم گام‌های موثری را در این زمینه برداریم.
کامکار گفت: در اولین نشست بررسی موانع تولیدی در استان البرز مشکلات 6 واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و امروز با حضور 10 واحد تولیدی مشکلات و نیازهای آنان برای بهبود چرخه اقتصادی بررسی شد.
وی خاطرنشان کرد: این 10 واحد تولیدی در زمینه تولید خاک تنسیل، قیر و ایزوگام، لوح فشرده، پودر لاستیک و کف‌پوش قطعات پلاستیکی خودرو خاک رنگبر، روغن موتور و هیدرولیک، روغن موتور هیدرولیک و گریس، رنگ و تینر ماشین‌آلات نفت و گاز آبفا فعالیت دارند.
کامکار افزود: سرمایه در گردش، بدهی و معوقه بانکی، بخشودگی جرایم تسهیلات دریافتی از جمله مشکلات مطرح شده در این نشست بود که راهکارهایی ارائه شد و با بررسی هرچه بیشتر در تلاش برای رفع آنها هستیم.
معاون استاندار البرز با اشاره به شرایط فعلی اقتصاد کشور تاکید کرد: با ارائه راهکارهای اساسی و علمی می‌توان چرخه تولید را کیفی‌تر چرخاند و از آن نهایت بهره را در جهت شکوفایی اقتصادی برد.
وی یادآورشد: خوشبختانه بانک‌ها همکاری خوبی با بخش تولید استان البرز دارند که این امر به نوبه خود در سرعت‌بخشی به رفع موانع تولیدی موثر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار