سرمایه گذاری دشمنان برای انحراف دختران

کد خبر: ۷۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 16 August 2015

عضو شورای شهر کرج گفت: غرب برای خدشه وارد‌کردن به عفاف و حجاب دختران سرمایه‌گذاری‌های بسیاری کرده است.

فاطمه آجرلو امروز اظهار داشت: دشمنان امروز با راه‌اندازی جنگ نرم در نظر دارند تا به اهداف شوم و دیرینه خود دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: در این راستا و برای رسیدن به اهداف خود امروز زنان و دختران را مورد هجمه قرار داده‌اند و در نظر دارند تا با هدف قرار دادن آنان عفاف و حجاب زنان را در جوامع اسلامی خدشه‌دار کنند.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه حجاب زینت زن ایرانی است، افزود: حجاب چون صدفی است که زنان و دختران را در جوامع اسلامی حفظ و حراست می‌کند.

اجرلو با بیان اینکه زنان در جوامع اسلامی الگویی بزرگ چون حضرت معصوم (س) را دارند، افزود: الگوهای غربی به هیچ عنوان نمی‌تواند، الگویی مناسب برای زنان در جوامع اسلامی باشد.

وی ادامه داد: حضرت معصومه (س) دارای ویژگی‌های اخلاقی بسیار بارز و زیبایی است که زنان و دختران ایرانی می‌توانند با الگو گرفتن از این بانوی بزرگ در جامعه بسیار موفق زندگی کنند.

عضو شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: زنان و دختران باید از هجمه‌ها و دسیسه‌های دشمنان آگاهی پیدا کنند و هرگز فریب ظاهرسازی‌های آنان را نخورند.

آجرلو بیان داشت: به جهت رفتار و گفتار ممتاز آن بانوی مطهر و در راستای الگوسازی برای نسل‌های جوان، سالروز ولادت ایشان را روز ملی دختر نامگذاری کرده‌اند تا دختران امروز و مادران فردای این مرز و بوم با حرکت در مسیر آموزه‌ها و آرمان‌های حضرت معصومه زهرا (س)، سره را از ناسره تشخیص دهند و در باتلاق آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی گرفتار و غرق نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار