اخطار برای طیب نیا به خاطر تکل زاکانی روی چیت‌چیان!

مهرشاد مرتضوی
کد خبر: ۷۸۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 17 August 2015
دیدار تیم‌های فوتبال قوه مجریه و مقننه رو براتون گزارش می‌کنیم. بازیکنان قوه مقننه اصرار دارند که خودشون داور هم باشند. چند نماینده رو می‌بینیم که به زمین پا می‌کوبن و بهانه می‌گیرن. دولتی‌ها بالاخره رضایت میدن که تیم مجلس داوری رو هم به عهده داشته باشه. حالا بازی با سوت تیم مجلس آغاز میشه. در همین ابتدای کار وزیر ارتباطات توپ رو جلو میندازه که بازی‌سازی کنه. اما تیم مجلس بازی رو متوقف می‌کنه و همین‌طوری یه کارت زرد به وزیر ارتباطات نشون میده!

مسابقه ادامه پیدا می‌کنه. حالا بازیکنان تیم مجلس توپ رو جلو می‌برن. مهدی کوچک‌زاده پا به توپ است. احمد توکلی موقعیت خوبی داره و بال‌بال میزنه که بهش پاس بدن، ولی چون هنوز ائتلاف اصولگراها شکل نگرفته کوچک‌زاده توجهی نمی‌کنه و خودش از وسط زمین به سمت دروازه دولت شلیک می‌کنه و... بعله، توپ با اختلاف اندکی از بالای ورزشگاه به بیرون میره. بازیکنان دولت برای آقای کوچک‌زاده دست میزنن. یکی از بازیکنان پایدار مجلس به سمت وزیر اقتصاد میره و یه کارت زرد هم به اون نشون میده.

حساب کار هنوز بدون گل هست. جهانگیری دروازه‌بان تیم دولت از کنار دروازه بازی رو به جریان درمیاره. توپ به میانه‌های میدان میاد. یک تکل و قیچی جفت پا از زاکانی، نماینده چغر و بدبدن مجلس که وزیر نیرو رو به کل قطع می‌کنه! اما تیم مجلس به عنوان داور با حفظ سمت، دستاش رو به علامت ادامه بازی بالا میاره. حالا علی جنتی توپ تیم مجلس رو می‌زنه و از سمت چپ حرکتی رو آغازمی‌کنه. ناگهان یه صدای نازک از بین جمعیت بهش باریکلا و آفرین میگه. مجلس بازی رو نگه می‌داره تا فردی که این صدا ازش خارج شده رو پیدا کنه. اتفاقا طرف تا بناگوشش هم سبیل داره، ولی خودش قسم می‌خوره که از اول صداش این‌جوری نازک بوده. مجلس میگه به ما ربطی نداره و یه کارت زرد به وزیر ارشاد نشون میده.

حساب کار بدون گل دنبال میشه. پاس در عمق برای جواد ظریف. حالا ظریف، دو نفرو جا می‌ذاره و توی دروازهههه! توی دروازه! چه گلی زد این وزیر امور خارجه. به سمت پرچم کرنر میره برای خوشحالی ولی بقیه دولتی‌ها خیلی نزدیکش نمیشن که کارت نگیرن. همه بازیکنان مجلس به سمت ظریف میرن تا بهش کارت نشون بدن ولی ظریف یه چشم‌غره کلی براشون میره، در نتیجه متفرق می‌شن و به جاش وزیر اقتصاد که دم دست بود یه کارت زرد دیگه می‌گیره.

تیم مجلس بازی رو از وسط زمین آغاز می‌کنه. آقای ظریف بعد از گل خوشحالی سنگینی کرده بود دوباره کمرش گرفته و رئیس‌جمهور روحانی، مربی تیم دولت مجبور میشه با وزیر صنعت تعویضش کنه. ظریف از همون سمت زمین برای مداوا خارج میشه، اما الان 25 دقیقس که وزیر صنعت داره به زمین میاد. این تعلل در بازی باعث میشه مجلس به بازیکنان دولت یکی یک کارت زرد نشون بده. بالاخره دو نفر دست آقای نعمت‌زاده رو می‌گیرن و کمک می‌کنن به زمین بیاد. کار با تک گل تیم دولت ادامه پیدا  می‌کنه.

یک صحنه عجیب رو شاهد هستیم. یکی از هواداران افراطی فوتبال با موتور وارد زمین شده و به سمت وزیر نفت میره. زنگنه از دستش فرار می‌کنه. مجلس صحنه رو نگه می‌داره و می‌خواد به خاطر فرار یه کارت زرد هم به وزیر نفت بده، ولی خوب که دقت می‌کنن بی‌خیال میشن و عوضش باز هم به وزیر اقتصاد کارت میدن.

بازی از سر گرفته میشه. تیم مجلس همچنان داره خشن بازی می‌کنه و با قدرت‌بدنی جلوی حملات دولت رو گرفته. آقای لاریجانی کاپیتان مجلس سعی می‌کنه جلوی هژمونی به وجود آمده رو بگیره ولی بازی از کنترل خارج شده. هر لحظه احتمال درگیری فیزیکی وجود داره که بلندگوی ورزشگاه نزدیک بودن انتخابات رو اعلام می‌کنه. تیم مجلس دستپاچه میشه و برای نشون دادن حسن نیت یک گل به خودش میزنه. تا نماینده‌های مجلس سعی دارن از بازیکنان دولت گرفته تا تماشاچی‌های طبقه بالای ورزشگاه، با همه عکس سلفی بگیرن، ما با شما خداحافظی می‌کنیم.

آقا نگیر، من طرفدارت نیستم. ماچ نکن برادر، عزیزم ولم کن...‌‌

منبع: روزنامه قانون
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار