پرداخت غیرحضوری حق بیمه در اردبیل

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: 95 درصد کارفرمایان استان اردبیل حق بیمه مجموعه تحت پوشش خود را غیر حضوری پرداخت می کنند.
کد خبر: ۷۸۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 17 August 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا، احد پنبه ای روز دوشنبه در آئین تکریم از کارفرمایان نمونه استان اردبیل افزود: برای جلوگیری از اتلاف وقت، آسایش ارباب رجوع ، هدر رفت انرژی و کاهش هزینه ها 95 درصد کارفرمایان استان اردبیل حق بیمه مجموعه تحت پوشش خود را غیر حضوری و اینترنتی پرداخت می کنند که انتظار داریم با همکاری سایر کارفرمایان پرداخت های بیمه ای را به صد در صد برسانیم.
وی اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی استان در سال 92 بیش از 910 میلیارد ریال، سال93 یکهزار میلیارد ریال و در چهار ماهه امسال 370 میلیارد ریال در حوزه بخشودگی جرایم طبق ماده 80 برای بیمه شدگان پرداخت کرده است.
او با اشاره به تعامل و ارتباط تنگا تنگ با کار فرمایان و بیمه شدگان بیان کرد: در سال های گذشته هر سال یک بار سازمان تامین اجتماعی استان بیلان کار در مورد بدهی های و معوقات احتمالی کارفرمایان ارایه می کرد که از امسال ارایه بیلان کار و معوقات احتمالی کارفرمایان سالی به دو بارافزایش یافته است.
پنبه ای از افتتاح شعبه سوم سازمان تامین اجتماعی در دهه مبارک فجر امسال در اردبیل خبر داد و گفت: سیستم تامین اجتماعی استان صد درصد به صورت مکانیزه است و برای این کار سال گذشته بیش از یک میلیارد ریال هزینه شدهذ است.
در این مراسم از تعدادی از کارفرمایان نمونه استان با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار