به مناسبت کنگره شهدای استان مرکزی؛

مسابقات تیراندازی غرب کشور در اراک برگزار شد

دبیر اجلاسیه ورزشکاران استان مرکزی گفت: مسابقات تیراندازی آزاد بانوان و آقایان منطقه غرب کشور به مناسبت برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در اراک برگزار شد
کد خبر: ۷۸۳۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷ 29 September 2019
سرهنگ غلامرضا کریمی دبیر اجلاسیه ورزشکاران استان مرکزی گفت: مسابقات تیراندازی آزاد بانوان و آقایان منطقه غرب کشور به مناسبت برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک برگزار شد.

 کریمی اظهار کرد: این رقابت‌ها با شرکت ۹۰ تیرانداز استان‌های غرب کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش تفنگ و تپانچه ۱۰ متر، در سالن اختصاصی تیراندازی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان و جوانان بانوان رشته تفنگ، یلدا بهمن از لرستان، زهرا الیاسی از مرکزی و حنانه بیرانوند از لرستان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

دبیر اجلاسیه ورزشکاران افزود: در رده سنی نوجوانان و جوانان تپانچه هم شقایق مرادی از همدان، فاطمه بغدادی و صبا مولایی هردو از مرکزی به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

کریمی گفت: در رده سنی نوجوانان و جوانان آقایان رشته تفنگ، رضا امیری از مرکزی مقام اول را کسب کرد. علیرضا احمدی و نیما حجت هردو از همدان در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

وی ادامه داد: در رشته تپانچه ماهان یاحقی از مرکزی، هانی شعبانی از لرستان و علی شمسی از مرکزی به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 دبیر اجلاسیه ورزشکاران اظهار کرد: در رده سنی سنی بزرگسالان بانوان در رشته تفنگ، فرشته قدرتی، زمانه چایانی و زهرا دشتیان هر سه از همدان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

کریمی اعلام کرد: در رشته تپانچه هم، معصومه خدابنده لو از همدان، اعظم عبدی و رویا قهیه‌ای هردو از مرکزی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 وی افزود: در رده سنی بزرگسالان آقایان رشته تفنگ هم مجتبی قاسم آبادی، امیر فانی هر دو از مرکزی مقام‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و حسین محمدزاده از لرستان سوم شد.

دبیر اجلاسیه ورزشکاران خاطرنشان کرد: در رشته تپانچه سید مهدی موسوی، علی آذرپیر و مهدی پور صالحی هرسه از همدان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار