تجلیل از دانش آموزان مدال آور فارس

کد خبر: ۷۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۷ 25 February 2015
به گزارش ایرنا معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس در این آیین گفت: دانش آموزان فارس در دو بخش دختران و پسران در سی و یکمین دوره مسابقات ورزشی آموزشگاه های سراسر کشور موفق به کسب مقام های دوم پس از جمع بندی امتیازهای رشته های مختلف شدند.

محمد جعفری افزود: دانش آموزان پسر استان فارس که به رقابت های کشوری اعزام شدند 14 مدال طلا، 11 مدال نقره و 88 مدال برنز در این رقابت ها کسب کردند.

وی رقابت های ورزشی دانش آموزان را سنگ بنا و پایه ورزش قهرمانی کشور خواند و گفت: با برگزاری مسابقات ورزشی ، اهداف تربیتی و پرورشی همچون ترویج اخلاق و روحیه جوانمردی و گذشت نیز دنبال می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: فراگیری نظم و انضباط فردی و اجتماعی، احترام به قانون و افراد جامعه از نتایج تربیتی رقابت های ورزشی است.

وی ادامه داد: یکی از مکمل های مهم برای تقویت مسابقات ورزشی دانش آموزی، برگزاری المپیاد درون مدرسه ای است که در سال جاری در بیش از 60 درصد مدارس فارس برگزار شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، دانش آموزان دختر این استان که در رقابت های ورزشی کشوری صاحب مدال شدند فردا (چهارشنبه) در آیین دیگری تجلیل می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار