پایان 98 ، جشن ساماندهی گلزارهای شهدای استان

کد خبر: ۷۸۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ 04 October 2019
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با ساماندهی گلزارهای شهدای استان جشن پایان ساماندهی گلزارها در پایان سال ۹۸ برگزار می شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از روابط عمومی استانداری "عزیز فیلی" در نشست کارگروه ساماندهی گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه شهدا نقش و جایگاه بسیار مهمی در تداوم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی دارند، افزود: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است و تکریم شهدا یک وظیفه همگانی است.
وی اظهارکرد: یک هزار و ۸۸۰ مزار شهید در قالب ۵۳۰ گلزار در استان وجود دارد که تاکنون ۹۳ درصد گلزارها ساماندهی شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کار ساماندهی ۶۰ مزار در قالب ۵۰ گلزار انجام نشده که با اختصاص ۷۰۰ میلیون تومان از طرف سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی همه گلزارهای استان ساماندهی می شوند.
فیلی از برگزاری جشن پایان گلزارهای شهدای استان  تا پایان امسال خبر داد و تصریح کرد: مجتمع توانبخشی ایثارگران که سال ها راکد بود با همکاری اداره کل راه و شهرسازی اکنون فعال شده و تسهیلات خوبی به آن اختصاص یافته است.
همچنین سید منصور موسوی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اولویت با ساماندهی گلزار مطهر شهدایی است که بر اثر سیل تخریب شده اند، گفت: ۵۳۰ گلزار مطهر شهدا با 1880 مزار در استان وجود دارد که تاکنون ۹۳ درصد از آن‌ها ساماندهی شده اند.
وی افزود: تلاش می‌شود تا پایان سال آینده ۵۰ گلزار شهدای باقیمانده ساماندهی شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار