نمایشگاه بانوان توانمند در شیراز برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: نمایشگاه بانوان توانمند در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 19 August 2015
تابناک فارس به نقل از تسنیم:سیّده معصومه دستغیب پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه و جشنواره فرهنگی شهر سالم در جمع خبرنگاران با قدردانی از شهرداری شیراز و مشاور شهردار شیراز در امور بانوان برای برپایی این نمایشگاه، اظهار داشت: تمام غرفه‌های نمایشگاه نشان‌دهنده هنر و توانمندی بانوان استان فارس است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با تلاش مشاور شهردار شیراز در امور بانوان برپا شده و باید از شهردار شیراز و مسئول امور بانوان که اقدام بسیار خوبی انجام داده‌اند تشکر شود، خاطرنشان کرد: اقدام بسیار ارزنده مشاور شهردار شیراز در امور بانوان مبنی بر شناسایی زنان توانمند در سطح شهر اقدام عملی بسیار مناسبی است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس با اشاره به اینکه تیم فعال در دفتر امور بانوان شهرداری شیراز بسیار پرکار و خلاق هستند تصریح کرد: در نمایشگاه و جشنواره فرهنگی شهر سالم تعداد زیادی از بانوان استان و حتی از دیگر استان‌ها حضور دارند که امکان عرضه و فروش تولیدات آنها به مردم در نمایشگاه فراهم شده است.

دستغیب با بیان اینکه زنان توانمند استان فارس و شهر شیراز از توانمندی‌های بسیاری برخوردارند عنوان کرد: باید زمینه برای معرفی هنرها و توانمندی‌های این بانوان فراهم شود که در این راستا شهرداری شیراز به خوبی عمل کرده است.

وی برگزاری این نمایشگاه را فرصتی برای بانوان توانمند شهر شیراز دانست و بیان کرد: در چنین نمایشگاه‌هایی نه‌تنها امکان عرضه و فروش هنرهای تولیدکنندگان و معرفی آنها به مردم فراهم می‌شود بلکه دیگر بانوان شهر نیز می‌توانند الگو بگیرند و در این زمینه اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس با اشاره به اینکه غرفه‌های این نمایشگاه با کمترین هزینه در اختیار هنرمندان و تولیدکنندگان قرار گرفته است اظهار داشت: این حرکت نو که در سطح شهر شیراز با تلاش شهرداری آغاز شده است استمرار یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار