12 رسانه فعال فرهنگ رضوی تجلیل می‌شوند

دبیر همایش مناظرات رضوی در اردبیل گفت: در نخستین همایش ملی عملی ـ پژوهشی مناظرات رضوی از 9 مقاله برتر تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۷۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵ 19 August 2015

سعید نوریان در حاشیه برگزاری نخستین همایش مناظرات رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل بعد از سال‌ها برگزاری همایش مدیحه‌سرایی، چاوشی‌خوانی و ابتهال رضوی از امسال میزبان یک همایش عملی ـ پژوهشی است که در قالب سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در اردبیل در حال برگزاری است.

وی افزود: تا ساعاتی دیگر در قالب این همایش از بین 168 مقاله ارسالی از اساتید برجسته کشور به دبیرخانه این همایش، بر اساس داوری‌های انجام شده از 9 مقاله برتر تجلیل شده و با اهدای جوایزی تلاش‌‌های آنها قدر دانسته می‌شود.

دبیر جشنواره‌های بین‌المللی امام رضا (ع) در استان اردبیل افزود: برای نخستین بار در سطح کشور در این همایش از 12 رسانه فعال و مروج فرهنگ رضوی استان اردبیل طی یک سال اخیر تلاش و کوششی جدی داشتند تجلیل خواهد شد.

نوریان تصریح کرد: این رسانه‌ها در یک سال گذشته تلاش همه‌جانبه‌ای را انجام داده‌اند تا فرهنگ نورانی رضوی در سطح ملی و استانی ترویج پیدا کند که ما قدردان تلاش آنها خواهیم بود.

این مسئول ادامه داد: در این همایش از کتاب تمنای وصال که شامل چاپ 130 مقاله برگزیده مرحله دوم این همایش خواهد بود با حضور مسئولان استانی رونمایی خواهد شد.

دبیر همایش مناظرات رضوی در اردبیل یادآور شد: قرار است در آینده نیز کتابی با محوریت 12 مقاله برتر نخستین همایش مناظرات رضوی توسط نویسندگان استان تهیه و چاپ شده و به عنوان یادواره این همایش از افتخارات این استان به یادگار می‌ماند.

نوریان استقبال اساتید دانشگاه‌ها و پژوهشگران از حضور در نخستین همایش ملی مناظرات رضوی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تلاش جدی بر این است تا در سال‌های آینده با غنای بیشتر این جشنواره برگزار شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار