تلاش جدی روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی برای تبیین خدمات دولت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم با اشاره به در پیش بودن هفته دولت به عنوان فرصتی برای آشنایی مردم با خدمات دولت، خواستار تلاش جدی روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی برای تحقق این مهم شد.
کد خبر: ۷۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ 19 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدحسن رضوی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان قم که به مناسبت هفته دولت و در تالار امام رضا(ع) استانداری برگزار شد، طی سخنانی با تبریک دهه کرامت و تقارن آن با ایام هفته دولت اظهار کرد: امیدوارم به برکت این ایام فرخنده، بتوانیم خدمتگزار شایسته‌ای برای مردم در مقطع حساس کنونی باشیم.

وی با اشاره به نقش مهم مجموعه‌های روابط عمومی در سازمان‌های دولتی، از روابط عمومی به عنوان پیشانی سازمان و بازوی مشورتی مدیران یاد کرد و گفت: باید از ظرفیت این مجموعه‌ها برای تبیین شایسته خدمات نظام در عرصه‌های مختلف استفاده شود.

جانشین رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت استان قم با بیان این که اطلاع‌رسانی مجموعه اقدامات و فعالیت‌های دولت تدبیر و امید نیازمند ظرافت و انگیزه‌های خاصی است، افزود: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها، دو بخش کلیدی سهیم در این زمینه هستند که باید دستگاه‌ها در هفته دولت به خوبی از این ظرفیت‌ها بهره‌برداری داشته باشند.

رضوی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای معرفی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در قالب نمایشگاه مجازی، اطلاع‌رسانی در فضای مجازی را تاثیرگذارتر از فضای فیزیکی عنوان و خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار عملکرد دستگاه‌های دولتی استان در ایام هفته دولت به صورت غیر حضوری و الکترونیکی به مردم عرضه خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با تاکید بر ضرورت تلاش جدی مدیران روابط عمومی دستگاه ها برای تشریح خدمات و آشناسازی مردم با واقعیات دولت، آن را زمینه‌ساز افزایش همدلی و همکاری مردم و مسئولان دانست و افزود: دولت برنامه‌های خوبی را برای گذر موفق از شرایط سخت مالی و اقتصادی فعلی و نیز شرایط بعد از توافق در دستور کار خود دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار