امام جمعه کلاچای: توفیق دولت باعث سربلندی نظام، امام، رهبری و شهداست

کد خبر: ۸۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸ 21 August 2015


رشت - ایرنا - امام جمعه کلاچای با اشاره به در پیش بودن هفته دولت ، با قدردانی از خدمات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید گفت: باید ثمرات و دستاوردهای نظام در قالب طرح ها و پروژه های عمرانی به خوبی برای مردم تبیین شود چراکه توفیق دولت باعث سربلندی نظام، امام، رهبری و شهداست.





به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن لطیفی در خطبه های نماز جمعه این شهر، مشارکت و حضور مردم در افتتاح طرح های عمرانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: این حضور مردم بی تردید باعث اعتماد بیشتر آنان به دولت خواهد شد و در واقع، میزان اعتماد عمومی مردم به دولت و نظام را افزایش خواهد داد.
وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال القای تفکر ناکار آمدی نظام اسلامی به مردم هستند تا از این طریق اهداف شوم خود را دنبال کنند؛ اظهار کرد: ملت ایران همواره خدمات و دستاوردهای نظام را در طی 36سال انقلاب به خوبی درک کرده و به هیچ عنوان، توجهی به این شیطنت ها و خباثت های استکبار نخواهد کرد.
وی از مسوولان نیز خواست در تقویت نقاط قوت و جبران نقاط ضعف بکوشند و با خدمات خود رضایت مندی عمومی را بالا ببرند.
حجت الاسلام لطیفی هرگونه تخریب دولت را عملی نکوهیده و نسنجیده خواند و گفت: انتقاد باید سازنده و در راستای هدایت ، حمایت و راهکار درست صورت گیرد.
امام جمعه کلاچای در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای پروژه احداث تقاطع غیر همسطح در کمربندی کنارگذر کلاچای اشاره و بر لزوم تسریع و شتاب بخشی در روند اجرای این پروژه تاکید کرد.
وی گفت: ساخت این پروژه نباید لطمه ای به اقتصاد منطقه بزند و نگرانی را در منطقه افزایش دهد.
وی همچنین با گرامیداشت تکریم مساجد و امامزادگان، مسجد را بهترین پایگاه برای تقویت اسلام و نظام دانست و با بیان اینکه شکل گیری انقلاب اسلامی از همین مساجد آغاز شد و به بار نشست، بر لزوم حفظ این سنگر عبادی و سیاسی تاکید کرد.
کلاچای در 80 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار