کاهش تصادفات در بندرعباس طی یکسال اخیر

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس از کاهش تصادفات در سطح این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ 11 August 2015
به گزارش تابناک، محمدرضا کهوری در نشست بررسی مسائل فنی و ترافیکی شهر بندرعباس عنوان کرد: بررسی ها و اطلاعات یک سال گذشته، نشان از کاهش تصادفات فوتی ، جرحی و خسارتی در سطح شهر بندرعباس دارد.
 
وی افزود: با توجه به تحلیل ها و اقدامات صورت گرفته از سوی کارشناسان و متخصصین سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس  مطابق با ضوابط و استانداردهای ایمنی ، بیشترین علت تصادفات شامل عدم توجه به جلو ،عدم رعایت حق تقدم و سرعت غیرمجاز هستند.
 
کهوری تصریح کرد: جدی نگرفتن مقررات راهنمایی و رانندگی و عدم استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسواران نیز از دیگر دلایلی است که منجر به تصادف می شود.
 
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس بالا بردن ضریب ایمنی و شناسایی نقاط حادثه خیز  را ازفعالیت های اولویت دار این سازمان عنوان کرد و بیان داشت: نقاط حادثه خیز در سطح شهر بندرعباس شناسایی شده و اصلاح هندسی آنها نیز صورت گرفته که با توجه به طرح های آرام سازی ترافیکی و ایمنی در رفع نقاط حادثه خیز ، همواره برای سال های آینده کاهش چشمگیری از تصادفات را شاهد خواهیم بود.
 
وی خاطر نشان كرد: در كنار ارتقاي سطح كيفي و رفع موانع فيزيكي در خیابان ها، ايجاد زمينه هاي ارتقاء فرهنگ ترافيكي در استفاده از وسايط نقليه نيز بر كاهش حوادث ناشي از رانندگي تاثير گذار است.
 
کهوری اضافه کرد: امیدواریم با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی بتوانیم  بستری مناسب برای توسعه‌ ایمنی در سطح شهر بندرعباس  ایجاد کنیم تا شاهد کاهش تصادفات باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار