حضور9تیم در سوپرلیگ استان

کد خبر: ۸۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 23 August 2015

به گزارش تابناک کهکیلویه وبویراحمد نایب رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال این استان خبر داد.

خداداد افشاریان در نشست کمیته‌های هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسابقات باشگاهی در کهگیلویه و بویراحمد چشم و چراغ فوتبال استان است که باید به بهترین نحو برگزار شود، اظهار کرد: همه ارکان فوتبال استان آماده برگزاری مسابقات باشگاهی در فصل جدید هستند.

نایب رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقات امسال در همه شهرستان‌های استان در رده‌های مختلف برگزار می‌شود و هیئت‌های شهرستانی هم نظارت فراگیری بر این مسابقات خواهند داشت.

این مسئول با تأکید بر اینکه مسابقات را از طریق هیئت فوتبال استان پی‌گیری می‌کنیم، تصریح کرد: سعی بر این است تا یکی از بانظم‌ترین مسابقات باشگاهی را در سال آتی و فصل جاری فوتبال استان داشته باشیم.

وی یکی از مهم‌ترین مسابقات استانی فوتبال را سوپر لیگ فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ذکر کرد و گفت: بر همین اساس با 8 تیم این مسابقات را آغاز کرده‌ایم که هفته اول آن را پشت سر گذاشتیم.

افشاریان بیان کرد: امسال در رقابت‌های لیگ برتر استان یا همان سوپر لیگ فوتبال کهگیلویه و بویراحمد تعداد 9 تیم حضور دارند که در قالب برنامه‌ای زمان‌بندی شده مسابقات به صورت منظم برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم‌های پرسپولیس دیشموک، پرسپولیس چرام، استقلال چرام، فولاد یاسوج، ایران زمین بهمئی، شهرداری پاتاوه، استقلال دهدشت و پیام یاسوج تیم‌های حاضر در این دوره هستند.

افشاریان از برگزاری هفته اول این مسابقات خبر داد و گفت: در هفته اول این مسابقات فولاد یاسوج با نتیجه 2 بر یک بر استقلال دهدشت غلبه کرد.

وی در ادامه گفت: در ادامه مسابقات هفته اول پرسپولیس دیشموک نیز با همین نتیجه تیم همنام خود پرسپولیس چرام را شکست داد.

افشاریان گفت: در این هفته همچنین تیم استقلال چرام با یک گل مغلوب پیام یاسوج شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار