علی‌رضا آشناگر :

پرداخت ۳۰ درصد اعتبارات شتاب بخشی سوادآموزی در میامی و آرادان

به گزارش تابناک سمنان: علی‌رضا آشناگر استاندار سمنان گفت: باهدف ترویج سوادآموزی، آماده تأمین و پرداخت ۳۰ درصد از اعتبارات شتاب بخشی سوادآموزی در دو شهرستان میامی و آرادان طی سه سال هستیم.
کد خبر: ۸۱۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ 15 January 2020

نتیجه تصویری برای علیرضا اشناگر

استاندار سمنان ظهر چهارشنبه در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی استان سمنان به میزبانی استانداری، بابیان اینکه باهدف ترویج سوادآموزی، آماده تأمین و پرداخت ۳۰ درصد از اعتبارات شتاب بخشی سوادآموزی در دو شهرستان میامی و آرادان طی سه سال هستیم، تأکید کرد: طی تفاهم‌نامه‌هایی در این زمینه، بر شتاب بخشی سوادآموزی در مناطق مذکور تأکید شده است.

وی بابیان اینکه آینده کشور درگرو تلاش امروز معلمان جامعه است، تأکید داشت: اگر تأمین نیروی انسانی در مجموعه آموزش‌وپرورش به سرانجام نرسد، کشور در آینده با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

علیرضا آشناگر با اشاره به چالش‌های پیش روی آموزش‌وپرورش و همچنین سوادآموزی در سطح کشور و بالطبع استان سمنان، افزود: تأمین نیروی انسانی موردنیاز آموزش‌وپرورش یکی از چالش‌های حوزه تربیت نسل جوان است.

آشناگر درباره دیگر مسائل پیرامون مدارس و تربیت نسل جوان ایران اسلامی، تأکید کرد: یک مسئله مهم این است که امروز باید معلمان و دانش آموزان اخلاق را مدنظر قرار داده و در راستای ترویج آن بکوشند.

وی در خاتمه بابیان اینکه آموزش‌وپرورش اعم از کادر اداری و آموزشی نیاز به کار خلاقانه دارد، گفت: دانش آموزان باید روش‌های حل مسئله را به‌صورت خلاقانه و نو در سطح مدارس فرابگیرند.

همچنین در این نشست رئیس نهضت سوادآموزی کشور امروز مهمان استانداری سمنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار