امسال در تامین سوخت بخش کشاورزی گیلان مشکلی وجود نداشت

کد خبر: ۸۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ 23 August 2015

خبرگزاری تسنیم: مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان گفت: امسال در زمینه تخصیص و تامین سوخت بخش کشاورزی مشکل چشم‌گیری وجود نداشته است.

مریم پورنصرالله در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با بیان اینکه درفصل زراعی امسال، در مجموع 7 هزار و 419 کشاورز گیلانی از نفت سفید برای روشن نگه‌داشتن موتورهای پمپ استفاده کرده‌اند اظهارداشت: امسال در زمینه تخصیص و تامین سوخت بخش کشاورزی مشکل چشم‌گیری وجود نداشته است.

وی با اشاره به اینکه براساس تقاضاهای ثبت شده و با تائید دستگاه‌های متولی، سوخت مورد نیاز برای کشاورزان آن نواحی فراهم شده است گفت:  مقدار سهمیه سوخت، همه ساله  برمبنای سطح زیر کشت و ادوات کشاورزی، تهیه، برآورد و عرضه می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان کم آبی امسال را از مشکلات دامن‌گیر کشاورزان در قسمت‌هایی از استان دانست و خاطرنشان کرد: مقدار سوخت مصرفی مورد تقاضا با همکاری و هماهنگی جهاد کشاورزی، به کشاورزان متقاضی صورت گرفته است.

پورنصرالله تصریح کرد: این متقاضیان با مراجعه به نواحی 9 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان توانستند نیاز به سوخت خود را مرتفع کنند.

وی افزود: شهرستان‌های بن
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار