موفقیت نهضت سوادآموزی در جامعه

معاون سازمان نهضت سوادآموزی وزارت آموزش وپرورش گفت: سخت شدن یافتن بی سوادان در جامعه برای باسواد کردن نشان از موفقیت نهضت سواد آموزی در تحقق فرمان امام خمینی (ره) است.
کد خبر: ۸۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵ 24 August 2015
به گزارش ایرنا ، محمد مهدی زاده روز دوشنبه در همایش یکروزه روسای سوادآموزی مناطق و نواحی استان اردبیل افزود: اگر مربی نهضت سوادآموزی به سختی فرد بی سوادی را برای ثبت نام در کلاس پیدا می کند نشان از موفقیت در باسواد کردن مردم است.
وی با تاکید بر توجه به ارتقای کیفیت آموزشی در باسواد کردن بی سوادان بیان کرد: در بحث باسواد کردن نباید کمیت فدای کیفیت شود و اگر یک بی سواد به زور هم توان خواندن پیدا کند باز جای تقدیر دارد.
وی با بیان اینکه بی سوادی در دوران کنونی قابل قیاس با بی سوادی قبل از انقلاب نیست ، افزود: این موضوع در سایه تلاش آموزشیاران نهضت سواد آموزی محقق شده و باید تا ریشه کنی کامل بی سوادی در کشور تلاش کنیم.
وی با بیان خاطراتی از تلاش های اموزشیاران نهضت سوادآموزی در حهت باسواد کردن افراد معلول در جامعه افزود: آموزشیاران نهضت سوادآموزی در دورافتاده ترین نقاط روستایی نیز از ماموریت خود جدا نبوده و همواره برای باسواد کردن افراد و اقشار مختلف تلاش می کنند.
دیوان اکبری فر معاون نهضت سواد آموزی اداره کل اموزش وپرورش استان اردبیل هم در این همایش با اشاره به سهمیه سال جاری نهضت سوادآموزی در استان برای باسواد کردن 10 هزار نفر گفت: از این میزان تاکنون دو هزار و900 نفر تحت پوشش اموزش های نهضت سواد آموزی قرار گرفته است.
همایش یکروزه روسای سوادآموزی مناطق و نواحی استان اردبیل با حضور معاون سازمان نهضت سوادآموزی وزارت آموزش وپرورش روز دوشنبه در خانه معلم اردبیل برگزار شد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار