توجه ویژه دولت به حوزه بهزیستی دراستان

مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: توجه دولت تدبیر و امید به این دستگاه بهتر و مطلوب تر از توجه دولت های گذشته بوده است.
کد خبر: ۸۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۶ 26 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،شهریار مهردادی همزمان با دومین روز هفته دولت اظهار کرد: دولت یازدهم در مدت دو سال فعالیت خود، تاکنون منشا خدمات فراوانی برای جامعه هدف بهزیستی بوده است.
وی افزود: با وجود اینکه در این مدت دولت با تحریم ها و کمبود منابع مالی مواجه بوده اما در راستای تحقق اهداف بهزیستی و کمک به جامعه هدف این دستگاه عملکرد درخشانی نسبت به دولت های قبل دارد.
مهردادی تحقق 100 درصدی سه خدمت در بهزیستی را از مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم برشمرد و ادامه داد: طی دو سال گذشته سه خدمت کاشت حلزون، حق پرستاری معلولان و برقراری مستمری برای دو هزار و 500 مددجوی زیر پوشش این اداره کل تحقق یافته که در دولت های قبل بی سابقه بوده است.
وی تاکید کرد: این در حالیست که قبل از دولت یازدهم و با وجود منابع مالی مطلوب دولت، دو هزار و 500 مددجوی نیازمند بهزیستی پشت نوبت برای برقراری مستمری بودند.
مدیرکل بهزیستی ایلام جلب چند برابری مشارکت های مردمی در بهزیستی را از دیگر دستاوردهای مهم دولت یازدهم در این اداره کل اعلام کرد و گفت: سال گذشته برای نخستین بار جشن گلریزان ساخت شیرخوارگاه برگزار شد که افراد خیر در این آیین بیش از 17 میلیارد ریال برای ساخت این مرکز کمک کردند.
وی یادآور شد: عملیات ساخت نخستین شیر خوارگاه بهزیستی ایلام با نام حضرت علی اصغر(ع) در زمین اهدایی یک فرد خیر و با مشارکت 100 درصدی نیکوکاران آغاز و اکنون در آستانه بهره برداری قرار دارد.
مهردادی راه اندازی اورژانس های اجتماعی با هدف کنترل و کاهش آسیب ها در شهرستان های دره شهر، چرداول و دهلران را از دیگر دستاوردهای دولت یازدهم اعلام و خاطر نشان کرد: اکنون از مجموع 10 شهرستان استان، هشت شهرستان به مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی مجهز است.
وی تامین مسکن 131 مددجو، پرداخت تسهیلات اشتغال به 217 نفر و پرداخت کمک هزینه ازدواج با سرانه 10 میلیون ریال به 560 مددجو را از دیگر خدمات ارایه شده بهزیستی ایلام به مددجویان در یکسال گذشته اعلام کرد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار