یک یزدی سکاندار تیم ملی فوتبال ساحلی شد

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی می‌گوید فدراسیون فوتبال تصمیم به قطع همکاری با مارکو اوکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گرفته است.
کد خبر: ۸۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱ 26 August 2015

به گزارش تابناک یزد، عباس ترابیان درباره پایان همکاری مارکو اوکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی با فدراسیون فوتبال گفت: اوکتاویو آمادگی لازم برای همکاری با تیم ملی فوتبال ساحلی را داشت اما این فدراسیون فوتبال بود که تصمیم به پایان همکاری دو طرف گرفت. نظر فدراسیون بر این بود که با گزینه‌های داخلی همکاری کند.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون فوتبال از عملکرد اوکتاویو در رقابت‌های جام جهانی ناراضی بوده تاکید کرد: عملکرد او هم بخش کوچکی از این جدایی را شامل شد اما به دلیل مشکلات مالی و کافی نبودن بودجه، فدراسیون این تصمیم را گرفته است.

وی ادامه داد: با اوکتاویو به طور کامل تسویه حساب شده و او هیچ مطالبه‌ای از فدراسیون فوتبال ندارد. کمیته فنی هم در ارتباط با خواسته‌های فدراسیون است. فدراسیون نتوانست جوابگوی نیازهای گزینه‌ی خارجی خود باشد و ما سریعا میرشمسی عضو کمیته فنی را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم. البته میرشمسی در کنار خود کادر فنی سابق را که دستیاران مارکو اوکتاویو هستند را دارد.

ترابیان درباره مدت زمان حضور میرشمسی بر روی نیمکت تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: او قبل از اینکه به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود،‌ نسبت به جای دیگری تعهد دارد و ما منتظر می‌مانیم که تعهداتش در تیم فوتبال ساحلی یزد به پایان برسد، و پس از آن او کارش را به طور جدی شروع خواهد کرد.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در پاسخ به این پرسش که آیا مربیان ایرانی توانایی لازم برای هدایت تیم ملی را دارند، اظهار کرد: بله، آن‌ها از توانایی‌های بالایی برخوردارند و فقط نیاز دارند که رسانه‌ها و مردم از آن‌ها حمایت کنند. اطمینان خاطر می‌دهم که او می‌تواند در تیم ملی موفق شود. او در تیم یزد با کمترین امکانات چند بازیکن را به تیم ملی تحویل داد.

او ادامه داد: امیدوارم که افتخارات فوتبال ساحلی ادامه داشته باشد و با پشتیبانی مردم و مسئولان این ورزشکاران محروم به حقشان برسند.
 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار