۲۴۰ کیلوگرم ماهی منجمد فاسدمعدوم‌سازی شد

مهدی قنبری گفت: از تمام مراکز عرضه مواد خام دامی از قبیل: قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها، خودرو‌های ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌ها، سردخانه‌ها، کشتارگاه‌های دام و طیور و کارگاه‌های بسته‌بندی این فرآورده‌ها بازرسی انجام می‌گیرد و با واحد متخلف طبق قانون برخورد می‌شود.
کد خبر: ۸۳۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸ 28 March 2020
رئیس دامپزشکی شهرستان نهاوند از کشف و معدوم‌سازی ۲۴۰ کیلوگرم ماهی منجمد فاسد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، قنبری اظهار کرد: واحد نظارت بر بهداشت و بازرسی مواد خام دامی دامپزشکی شهرستان نهاوند در راستای کنترل صنوف و برخورد با واحد‌های صنفی متخلف ۲۴۰ کیلوگرم ماهی منجمد فاسد را در نهاوند کشف، ضبط و معدوم کرد.

وی تأکید کرد: از تمام مراکز عرضه مواد خام دامی از قبیل: قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها، خودرو‌های ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌ها، سردخانه‌ها، کشتارگاه‌های دام و طیور و کارگاه‌های بسته‌بندی این فرآورده‌ها بازرسی انجام می‌گیرد و با واحد متخلف طبق قانون برخورد می‌شود.

رئیس دامپزشکی شهرستان نهاوند از مردم درخواست کرد ضمن تهیه این فرآورده‌ها از مراکز معتبر و مجاز، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۵۱۲ و تلفن‌های ۰۸۱۳۳۴۲۹۱۶۴ به بازرسان اداره دامپزشکی اطلاع دهند تا برخورد لازم در این رابطه صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار