سردار سلامی در مراسم افتتاح پروژه‌های بسیج در مشهد:

به دنبال ساخت الگوی تمدن اسلامی هستیم

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رنجش‌ها و مصیبت‌های وارده بر اکثر کشورهای اسلامی نظیر یمن برای ما قابل قبول نیست، گفت: ما به دنبال ساخت الگوی تمدن اسلامی برای جهانیان هستیم.
کد خبر: ۸۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴ 27 August 2015
سردار حسین سلامی در افتتاح مرحله سوم پروژه‌های بسیج در حاشیه شهر مشهد، اظهار کرد: آنچه مسلم بوده این است که جمهوری اسلامی ایران برآمده از ارزش‌ها، تعالیم اهل بیت(ع) و احکام اسلامی بوده و ما در حقیقت شاخص مجسمی از چنین نظامی هستیم.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در حال ساخت الگویی برای معرفی تمدن جدیدی به نام تمدن اسلامی برای معرفی به جهانیان است و چنین حرکت‌هایی نیازمند این است که ما به برخی موضوعات نظیر بهبود وضعیت مناطق محروم توجه ویژه داشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: امروز زمانی که به وضعیت اکثر کشورهای اسلامی نگاه می‌کنیم، شاهد مصیبت‌های عمیقی برای بیشتر کشورهای اسلامی نظیر بحرین، یمن و سوریه هستیم که این مصیبت‌ها و رنجش‌ها برای ما قابل قبول و پذیرش نیست.

سلامی تصریح کرد: سئوال اینجاست که چه چیزی موجب شده در دریای آتشی که در منطقه ایجاد شده، ما این‌گونه در آرامش زندگی کنیم؟ و پاسخ آن این بوده که هرچند دشمنان ما و قدرت‌های بزرگ و کوچک همه تلاش خود را می‌کنند تا ما را در شرایط سختی قرار دهند،‌ اما آنچه امروز به‌ عنوان ویژگی‌ها و مشخصه‌های جمهوری اسلامی ایران مطرح بوده،‌ اقتدار، عزت و سربلندی این کشور است.

وی یادآور شد: ما برای اینکه الگوی تمدن اسلامی را به‌ عنوان یک الگوی تمدن جدید به جهانیان معرفی کنیم ابتدا باید مواردی را مورد توجه قرار دهیم که از مهم‌ترین آنها انجام حرکت‌هایی در مسیر ارتقاء و بهبودبخشی وضعیت مناطق محروم و حاشیه شهر است، آن هم در شهری نظیر مشهد که باید به یک آرمان‌شهر تبدیل شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: حرکت برای بهبود وضعیت مناطق محروم یعنی اینکه ما بتوانیم زندگی همراه با عزت، امنیت و آرامش را برای مردم فراهم کنیم و این تلاش‌ها سرآغاز تحقق آرمان‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار