غربالگری یک میلیون و 130 هزار قمی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: سنگر خط مقدم مقابله با ویروس کرونا، امروز حوزه بهداشت و پیشگیری است و بیش از یک میلیون و 130 هزار نفر در سطح استان در مرحله اول توسط مرکز بهداشت غربالگری شده اند.
کد خبر: ۸۴۲۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۶ 26 April 2020

به گزارش تابناک قم، محمدرضا قدیر در جلسه هفته سلامت با حضور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باید به فکر تغییر شیوه زندگی مردم و توانمندسازی آنها در مقابله با ویروس کرونا باشیم، چرا که پایان این ویروس معلوم نیست اظهار کرد: افراد ناقل بسیاری در سطح شهر حضور داشته و در حال تردد هستند که نگران تکثیر ویروس و انتشار کووید۱۹ هستیم.

وی با تاکید بر اینکه گروه های مختلفی در راستای کمک به مجموعه بهداشت و درمان برای مقابله با ویروس کرونا، به میدان آمدند که نمایندگان مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی از جمله آنها هستند تصریح کرد: این بزرگواران به عنوان حامی سلامت گام های اساسی را در این بحران برداشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم تصریح کرد: سنگر خط مقدم مقابله با ویروس کرونا، امروز حوزه بهداشت و پیشگیری است و بیش از یک میلیون و 130 هزار نفر در سطح استان در مرحله اول توسط مرکز بهداشت غربالگری شده اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار