افزایش 1200 تومانی قیمت مرغ در گیلان

کد خبر: ۸۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 31 August 2015


قیمت مرغ در گیلان یک‌هزار و 200 تومان افزایش یافته و با نرخ 7 هزار تومان عرضه می‌شود.
خبرگزاری فارس: افزایش 1200 تومانی قیمت مرغ در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، چند روزی است که قیمت مرغ از 5 هزار و 800 تومان در هر کیلو، به 7 هزار تومان رسیده و یک‌هزار و 200 تومان افزایش قیمت پیدا کرده است.

افزایش قیمت مرغ در برخی نقاط موجب نارضایتی مردم شده و اعتقاد دارند این امر به نفع مصرف‌کننده نیست.

برخی از خریداران مرغ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس افزایش یک‌هزار و 200 تومانی مرغ را غافلگیرکننده دانستند و اظهار کردند: از چند روز گذشته قیمت مرغ افزایش یافته و دلیل این افزایش مشخص نیست.

برخی فروشندگان مرغ نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس دلیل افزایش قیمت مرغ را گرمای هوا و تقاضای زیاد مرغ از استان‌های همجوار به‌ویژه تهران و سمنان عنوان کردند و گفتند: به همین دلیل تولید مرغ در گیلان کاهش یافته و این امر در افزایش نرخ آن تاثیرگذار بوده است.

قیمت واقعی مرغ 7 هزار تومان است

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان نیز درباره افزایش قیمت مرغ اظهار کرد: نرخ تعیین شده از طرف وزارت جهاد کشاورزی بوده و ربطی به تولید ندارد.

ایرج بنیادی با بیان اینکه قیمت مرغ به نرخ واقعی خود رسیده است، افزود: در سه یا چهار ماه گذشته که مرغ زیر قیمت 7 هزار تومان عرضه می‌شد، مرغداران و تولیدکنندگان ناراضی بودند، زیرا قیمت تمام‌شده مرغ بیشتر بود.

وی با تصریح بر اینکه اکنون قیمت مرغ به نرخ واقعی خود رسیده است، خاطرنشان کرد: نرخ واقعی مرغ هر کیلو 7 هزار تومان بوده که با تایید وزارت جهاد کشاورزی در حال عرضه است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان متذکر شد: در صورتی که قیمت مرغ بالاتر از نرخ 7 هزار تومان عرضه شود، تمهیدات لازم برای تنظیم بازار صورت می‌گیرد.

به گزارش فارس، گیلان یکی از تولیدکنندگان اصلی مرغ در کشور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار