احتمال واگذاری سهام ایرانجوان بوشهر به هواداران

مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر در مورد شروع نه‌چندان خوب این تیم در سه بازی نخست توضیح داد: تیم ما یک هفته قبل از آغاز لیگ بسته شد و اتخاذ تاکتیک‌ها توسط کادر فنی و هماهنگی بین بازیکنان در دو بازی نخست با مشکل روبرو شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 31 August 2015
تابناک بوشهر: تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در لیگ یک فوتبال ایران همیشه حرف برای گفتن داشته است. دو فصل پیاپی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر بود. بازی‌های خوب سرخ‌پوشان ایرانجوان تا چند بازی پایانی ادامه داشت و حواشی مالی و مدیریتی باشگاه مانع اصلی رفتن این تیم به لیگ برتر بود. تعطیلات بین فصل برای ایرانجوان بوشهر پر از حواشی غیر‌حرفه‌ای بود. هنگامی که تیم‌های شهرستانی در حال بستن قرارداد با بازیکنان جدید خود بودند و یا برخی باشگاه‌ها برای رفتن به اردو آماده می‌شدند، در بوشهر اختلافات اعضا هیات مدیره باشگاه ایرانجوان با هم، تیم را تا آستانه انحلال پیش برد. پیشکسوتان ایرانجوان در جمع‌‌و‌جور کردن هیات مدیره و تیم کنونی نقش مهمی را ایفا کردند و موجبات حضور دوباره بازیکنان را فراهم کردند. ایرانجوانی‌ها بعد از پشت سر گذاشتن اختلافات مدیران برای تامین هزینه‌ها سراغ مسوولان استان رفتند.
 نشست‌های مسوولان ایرانجوان و استان به این نتیجه رسید که استانداری بوشهر مبلغ 500 میلیون تومان به این تیم کمک مالی کند. اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر بعد از این توافق مبلغ 250 میلیون تومان برای شروع فصل به حساب باشگاه واریز کرده است. یکی از طرح‌های مالکان باشگاه ایرانجوان برای تامین هزینه‌های باشگاه فروش 100درصد سهام باشگاه به هواداران است. طرحی که تا‌کنون به مرحله اجرا نرسیده و هواداران این تیم برای خرید سهام باشگاه لحظه شماری می‌کنند.
مدیر عامل باشگاه ایرانجوان بوشهر در گفتگو با تابناک بوشهر به سوالات پیرامون این طرح و وضعیت تیم ایرانجوان بوشهر در مسابقات لیگ یک فوتبال ایران پاسخ داد.
واگذاری سهام به هواداران در ابهام
رضا فرهمند در خصوص طرح واگذاری سهام باشگاه گفت:  طرح واگذاری سهام برای حل مشکلات مالی باشگاه بود، اما این پیشنهاد یک پروسه زمان‌بر است و بستگی به نظر سهامداران دارد و اینکه بخواهند با چه شرایطی واگذار کنند.
فرهمند از بلاتکلیف ماندن این طرح خبر داد و یادآور شد: مالکان باشگاه در خصوص جزییات واگذاری سهام به هواداران جلسه‌ای تشکیل نداده است و با توجه به شروع مسابقات لیگ به نظر نمی‌رسد راجع به این موضوع تصمیم گیری شود.
250 میلیون تومان برای شروع
مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر با تایید واریز کمک 250 میلیون تومانی اداره کل ورزش و جوانان استان به حساب باشگاه افزود: این پول برای شروع فصل و پرداخت ما‌بقی قرارداد بازیکنان فصل گذشته و پرداخت قرارداد‌های جدید هزینه می‌شود و امیدواریم حداکثر تا شروع نیم فصل دوم کمک‌های بعدی به حساب تیم واریز شود.
وی با اشاره به تلاش باشگاه برای تامین منابع مالی دیگر افزود: برنامه داریم که از کمک‌های بخش خصوصی و عمومی، هواداران و مردم کمک بگیریم، و با یک برنامه‌ریزی مناسب از داشته‌های باشگاه بهره ببریم و بتوانیم مطالبات بازیکنان سال‌های قبل را پرداخت کنیم.
به جمع مدعیان ملحق می‌شویم
مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر در مورد شروع نه‌چندان خوب این تیم در سه بازی نخست توضیح داد: تیم ما یک هفته قبل از آغاز لیگ بسته شد و اتخاذ تاکتیک‌ها توسط کادر فنی و هماهنگی بین بازیکنان در دو بازی نخست با مشکل روبرو شد.
فرهمند با اشاره به نحوه شکست و تساوی در هفته‌های گذشته گفت: هنگامی که برای بازی نخست به آبادان رفتیم، خیلی‌ها فکر می‌کردند ما با سه، چهار گل مغلوب حریف شویم، اما با اختلاف دو گل بازی را واگذار کردیم و اگر هماهنگی بیشتری داشتیم و از موقعیت‌ها خوب استفاده می‌کردیم با امتیاز از آبادان بر‌می‌گشتیم.
فرهمند در ادامه افزود: با توجه به حضور 38 تیم در لیگ امسال بازی‌ها فرسایشی خواهد بود ما با حمایت بچه‌ها و کادر فنی به هماهنگی می‌رسیم و با حضور در جمع مدعیان، به لیگ برتر صعود می‌کنیم.
مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر هواداران را برای حضور در ورزشگاه دعوت کرد و بیان داشت: انتظار داریم هوادارن صبور باشند و برای تشویق تیم محبوبشان در ورزشگاه حضور یابند، قطعا هواداران انگیزه را به بازیکنان تزریق می‌کنند و موجب حرکت تیم می‌شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار