رسانه‌های مازندران در مقابله با جنگ نرم کارآمدسازی می‌شوند

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه کربلای مازندران با اشاره به نوپا بودن فعالیت این سازمان در استان گفت: رسانه‌های مازندران در عرصه مقابله با جنگ نرم کارآمدسازی می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 02 September 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از تسنیم حسن افشار, اظهار داشت: این سازمان حدود دو سال است که در استان فعالیت خودرا آغاز کرده که هدف از تشکیل آن تقویت و کارآمدسازی رسانه در عرصه جنگ نرم است.
وی افزود: بسیج رسانه در راستای حفظ حاکمیت بخشی به روحیه جهادی و تقویت روحیه بسیجی در تولید علم در عرصه ارتباطات مبتنی بر جهان بینی اسلامی تشکیل شد.
افشار گفت: تهیه و تدوین سیاست‌های راهبردی،جذب، آموزش، سازماندهی، حفظ انسجام و بکارگیری اصحاب رسانه در تحقق بخشی به فرهنگ اصیل و ناب اسلامی از اهداف این سازمان است.
وی بیان داشت: از دیگر اهداف این سازمان, ترویج افکار و اندیشه‌های حضرت امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری، ایجاد زمینه خلاقیت و نوآوری در بسیج رسانه، طرح و برنامه‌ریزی به منظور مقابله با جنگ نرم تمام عیار رسانه‌های جهان سلطه و غرب است.
رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه کربلای مازندران گفت: نشر فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس، تهیه و تدوین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مبتنی بر راهبرد خط مشی سازمان بسیج رسانه و برقراری و ایجاد تعامل و ارتباط سازنده برون سازمانی و درون سازمانی در چارچوب پرداختن به وضعیت معیشتی رسانه‌ها از دیگر فعالیت‌های این سازمان است.
افشار افزود: آموزش‌های تخصصی و توصیفی در راستای عمق بخشی در رسانه و بهره‌گیری از توانمندسازی ظرفیت‌های نخبگان در این عرصه نقشه راه بسیج رسانه در استان است.
وی گفت: جامعه هدف این  سازمان  شامل تمام مدیران، مسئولان، خبرنگاران و همه کسانی که در عرصه رسانه فعالیت می‌کنند بوده که تا کنون 100 نفر به  عضویت این  سازمان درآمده و بیش از 100 نفر در حال عضویت هستند.
افشار  افزود: از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان این  است که  از گلوگاه تا رامسر، در هر شهرستان کانون بسیج رسانه راه اندازی شود.
وی گفت: پشتیبانی و حمایت از رسانه، امور بیمه، اعطای وام و تسهیلات، خرید لوازم منزل و خرید قطعات رسانه ای از تسهیلات  این سازمان به اعضای این سازمان است.
رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه کربلای مازندران افزود: بسیج رسانه در راستای فرمایشات مقام  معظم رهبری در قرارگاهای راهیان نور،اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار