بیش از 750 اثر به جشنواره ملی باب المراد ارسال شد

کد خبر: ۸۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 02 September 2015

رشت - ایرنا - مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از ارسال بیش از 750 اثر به دبیرخانه طرح ملی باب المراد با هدف آشنایی با امام موسی کاظم (ع) خبر داد.
[بیش از 750 اثر به جشنواره ملی باب المراد ارسال شد]

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به ایرنا ، حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم با اشاره به برگزاری طرح ملی باب المراد گفت: طرح ملی باب المراد با هدف آشنایی با هفتمین پیشوای شیعیان جهان، امام موسی کاظم (ع) همزمان با سالروز ولادت این امام بزرگوار آغاز شد.
وی اظهار کرد: این طرح ملی با هدف آشنایی با هفتمین پیشوای شیعیان جهان و ترویج و تبیین سیره آن امام همام و شناسایی ابعاد مختلف شخصیتی و فراگیر کردن فعالیت های فرهنگی و هنری در جهت ترویج سبک زندگی امام موسی کاظم (ع) برگزار شد.
حجت الاسلام پورابراهیم با بیان اینکه این طرح ملی به میزبانی گیلان و به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و با حمایت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بصورت کشوری برگزار شد افزود : سبک زندگی اسلامی در سیره عملی حضرت امام موسی کاظم(ع) و سیره اخلاقی و عملی ایشان در برخورد با آسیب های اجتماع از موضوعات این طرح ملی بود.
وی، با بیان اینکه اکثریت امامزادگان استان گیلان منتسب به امام موسی کاظم(ع) هستند تصریح کرد: جشنواره باب المراد در شش بخش شعر، کتابخوانی، بازنویسی ادبی، تولید بروشور، وبلاگ نویسی و مسابقه پیامکی برگزار شد.
مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه طرح ملی باب المراد در دو بخش استانی و کشوری برگزار شد تصریح کرد: مهلت ارسال این طرح پس از یکبار تمدید تا چهار شهریور مصادف با ولادت امام رضا (ع) اعلام شد که پایان این طرح ملی بود.
وی گفت: بیش از 750 مجموعه اثر به دبیرخانه این جشنواره در قالب های مختلف ارسال شده است.
حجت الاسلام پورابراهیم مهلت داوری آثار را 20 روز اعلام کرد و بیان داشت: بعد از داوری آثار، نفرات برگزیده از طریق پایگاه های اطلاع رسانی به نشانی اینترنتی www.javananemasajed.ir و KANON-GUILAN.IR طرح معرفی خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار