برگزاری 73 جلسه دائمی قرآن در سوادکوه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه از برگزاری 73 جلسه دائمی قرآن در سوادکوه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 03 September 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت‌الاسلام غلام‌حسین ذاکری‌خطیر صبح امروز در جلسه طرح و برنامه قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه بودجه فرهنگی اندک و فعالیت‌های قرآنی و دینی تبلیغات اسلامی گسترده است، گفت: برگزاری 50 گفتمان دینی در سال گذشته با رویکرد موضوعات فرهنگی و اجتماعی و دینی جامعه و با محوریت آیات و روایات در اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه برگزار شده است.

وی از وجود 73 جلسه دائمی قرآن در سوادکوه خبر داد و افزود: برگزاری مستمر هفتگی و فعالیت در حوزه قرائت، حفظ و ترجمه و استفاده از اساتید دارای گواهینامه قرآنی یا حوزوی از شرایط برگزاری جلسات دائمی قرآن است.
ذاکری‌خطیر بیان کرد: اسامی و ویژگی‌های جلسات دائمی قرآن و مؤسسات و خانه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی سوادکوه در سامانه تلاوت دارالقرآن کشور ثبت شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از فعالیت 9 مؤسسه و 16 خانه قرآن در این دو شهرستان خبر داد و با اشاره به فعالیت‌های آموزشی و تبلیغی و اجتماعی این مراکز قرآنی، خاطرنشان کرد: در 6 ماه اول امسال نزدیک به یک‌هزار نفر از کلاس‌های قرآنی تبلیغات اسلامی سوادکوه استفاده کردند که برگزاری طرح قرآنی 1449 و پخش مستقیم یکی از این کلاس‌ها از شبکه قرآن صدا و سیما و اعزام حدود 40 نفر از قرآن‌آموزان طرح نورالهدی به جشنواره پایانی مشهد و برگزاری طرح‌های قرآنی ماه رمضان بخشی از طرح‌های قرآنی برگزار شده تبلیغات اسلامی سوادکوه بوده است.
ذاکری‌خطیر از اعطای 351 گواهینامه تربیت معلم و تربیت آموزشیار به فعالان قرآنی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی برای آموزش در کلاس‌های قرآنی خبر داد و گفت: بیش از 80 مربی قرآنی دارای گواهینامه با مراکز قرآنی تبلیغات اسلامی سوادکوه همکاری فعال می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار