معاون استاندار قزوین: ارتقای جایگاه مدیریتی ، در انتصابات اخیر مدنظر بوده است

کد خبر: ۹۰۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ 07 October 2020

منوچهر حبیبی با اشاره به برخی انتقادها در خصوص این انتصاب‌ها افزود: تغییر و تحول در هر دستگاه و جایگاهی امری طبیعی است و انجام این امر براساس ملاک‌ها و معیارهای تعیین شده، این امکان را فراهم می‌کند تا نظام مدیریت و خدمت رسانی به سمت ارتقا، کارآمدی، شفافیت و مطلوبیت حرکت کند.

وی با بیان اینکه انتخاب و انتصاب افراد برای پست‌های مدیریتی مبتنی بر حساسیت و دقت صورت می‌گیرد، افزود: بر همین مبنا تغییر و جابه جایی تعدادی از مدیران میانی در پست‌های اخیر از این قاعده مستثنی نبوده و قطعا معیارها و ملاک‌های متناسب با شرایط موجود و سطح تعاملات مد نظر بوده است.

این مسوول با اشاره به نکاتی که در انتصابات اخیر مورد توجه و دقت مدیریت ارشد استان بوده است، افزود: شایستگی، تجربه و کارآمدی افراد از ویژگی‌های برجسته این انتصابات بوده و سوابق خدمتی این افراد در بدنه وزارت کشور کاملا رعایت شده است.

حبیبی گفت: التزام به اصول و اهداف نظام و پایبندی افراد به شعارها و میثاق دولت با مردم از ملاک‌های انتخاب افراد بوده و میزان و سطح تعامل با سایر مسوولان منطقه مورد نظر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه افراد منصوب شده از هر دوجریان فکری هستند، افزود: در این انتصابات از هرگونه نگاه جناحی اجتناب شده و انتصابات اخیر در راستای ارتقای جایگاه مدیریتی و تکمیل پست‌های بلا تصدی صورت گرفته است.

این مسوول با بیان اینکه ۶ نفر از منصوبان اخیر براساس کارآمدی ارتقا یافته‌اند، افزود: باید همه مسوولان و مدیران استان، خدمت و رضایتمندی مردم را سرلوحه وظایف و مسوولیت خود قرار دهند تا بتوان در مسیر انقلاب و آرمان‌های شهدا و امام راحل گام برداشت.

استاندار قزوین ابتدای هفته جاری، هفت تن از مدیران استان را در پست‌های مدیریتی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان منصوب کرد که با برخی واکنش‌ها و انتقادات در فضای مجازی همراه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار