معاون عمرانی استاندار از شهرداران استان؛

تاکید بر رعایت دقیق قوانین و مقررات در شهرداری‌ها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه بر رعایت دقیق قوانین و مقررات در شهرداری‌ها تاکید کرد و گفت: به هیچ وجه راضی نیستیم که به خاطر عدم رعایت قانون شهرداران ما دچار مشکل شوند.
کد خبر: ۹۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 10 September 2015
به گزارش تابناک تبریز محمدصادق پورمهدی در نشست شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان، ضمن قدردانی از خدمات شهرداران، خاطرنشان کرد: شهرداران استان در دو سال گذشته انصافا سنگ تمام گذاشته‌اند و در تمام شهرها تغییرات محسوسی صورت گرفته است.
به گزارش تابناک تبریز معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر حمایت قاطع مدیریت استان از تمام شهرداران، اظهار داشت: شهرداران استان با تمام وجود تلاش می‌کنند و مردم نیز قدردان تلاش‌های آنان هستند.
وی با اشاره به این که کارهای خوبی در جهت زیباسازی منظر شهری و اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرهای استان انجام شده است، افزود: تمام شهرداران استان با تمام وجود کار می‌کنند و این، مسوولیت ما را در حمایت از آنان بیشتر می‌کند.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه بر رعایت دقیق قوانین و مقررات در شهرداری‌ها تاکید کرد و گفت: به هیچ وجه راضی نیستیم که به خاطر عدم رعایت قانون شهرداران ما دچار مشکل شوند.

وی با بیان این که همه کارها به اعتبار نیاز ندارد، افزود: برخی از کارها مانند زیباسازی و نظافت شهرها با اندکی تدبیر و همت قابل انجام است و شهرداران باید توجه جدی به این امر داشته باشند.

پورمهدی بر جداسازی آب شرب از آب آبیاری در فضای سبز شهرها و پرهیز از توسعه چمن‌کاری تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط منابع آبی در منطقه و آب‌بر بودن چمن، کاشت آن در فضای سبز به صرفه نیست.

وی با اشاره به افزایش ورود گردشگران به شهرهای استان، بر اهتمام شهرداران در خصوص نصب تابلوهای راهنما برای مسافران تاکید کرد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که مناطق تاریخی، شناسنامه و هویت شهرها هستند، افزود: حفظ و احیای بناها و بافت‌های تاریخی، از بزرگترین رسالت‌های شهرداران است که در این زمینه نیز باید اقدامات لازم صورت گیرد.

وی همچنین بر همکاری نزدیک شهرداران با شوراها و سایر دستگاه‌ها و همراهی شهرداری‌های استان با آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس تاکید کرد.

پورمهدی همچنین کمک به شهرداری‌ها را از جمله وظایف سازمان همیاری شهرداری‌های استان عنوان کرد و گفت: تاکنون کمک‌های خوبی از سوی این سازمان صورت گرفته و شهرداران نیز باید با این سازمان همکاری کنند.

در این نشست همچنین گزارش عملکرد سازمان همیاری شهرداری‌های استان ارایه شد و تعدادی از شهرداران به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسایل شهری پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار