شاگردان مرشدی در آزمون مدرسه آتشی مردود شدند

شاگردان عباس مرشدی در تیم خانه بسکتبال قم نخستین بازی خود در لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور را به مدرسه بسکتبال آتشی واگذار کردند.
کد خبر: ۹۲۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ 15 December 2020

به گزارش تابناک قم‏، استارت بازی‌های فصل جدید لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه‌های ایران با حضور 39 تیم در دو منطقه شمال و جنوب و در 6 گروه مقدماتی پنج و 6 تیمی در حالی زده شد که تیم خانه بسکتبال قم در گروه سوم مقدماتی جای دارد.

این تیم امسال با هدایت یکی از مربیان با تجربه بسکتبال ایران یعنی عباس مرشدی بازیکن اسبق تیم ملی در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور یافته است، تیمی که میزبان بازی‌های گروه سوم مقدماتی است و تا سی‌ام آذر ماه از حریفان حاضر در این گروه پذیرایی می‌کند.

6 تیم مهرام تهران‏، خانه بسکتبال قم، بانی نو تهران، خانه بسکتبال کاشان، شکلی تهران و مدرسه بسکتبال آتشی در این گروه حضور دارند و بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای به مدت یک هفته در سالن شهید محمود رضائیان قم برگزار می‌کنند تا تکلیف صعود کننده‌ها مشخص شود.

نخستین دیدار روز آغازین بازی‌های این گروه بین تیم‌های شکلی تهران و مهرام تهران به انجام رسید که 166 گل داشت و سرانجام این تیم شناخته شده و مطرح مهرام بود که با نتیجه جالب توجه 101 بر 65 موفق به شکست همشهری خود شد و دو امتیاز ارزشمند کسب کرد.

دومین بازی بین تیم‌های خانه بسکتبال کاشان و بانی‌نو تهران به انجام رسید که در پایان چهار زمان 10 دقیقه این بازی جذاب و تماشایی، تهرانی‌ها موفق به شکست 98 بر 83 رقیب کاشانی خود شدند و گام نخست در بازی‌های گروه سوم را محکم برداشتند.

سومین بازی از روز نخست مسابقات گروه سوم مرحله مقدماتی فصل 1399 لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور در سالن بدون تماشاگر شهید رضائیان قم بین میزبان یعنی خانه بسکتبال قم و مدرسه بسکتبال آتشی برگزار شد که در میان تعجب تیم مدرسه آتشی با حساب 95 بر 51 به برتری رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار