فرهنگ شهادت و یاد شهدا در جامعه نهادینه شود

کد خبر: ۹۲۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 11 September 2015
رشت - ایرنا - مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان در مراسم یادواره 15 شهید والامقام روستاههای طول لات و آزارکی از توابع بخش رحیم آباد شهرستان رودسر بر لزوم توسعه ، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهادت و یاد شهدا در جامعه تاکید کرد.
[فرهنگ شهادت و یاد شهدا در جامعه نهادینه شود]

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با بیان اینکه حضور در محفل یادواره های شهدا توفیق بزرگی برای همه ماست گفت : شهدا تنها عناصری هستند که می توانند ما را به خدا ، پیغمبر ، اهل بیت و انقلاب متصل نمایند.
به گزارش عصر روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی در این مراسم با بیان اینکه اگر فرهنگ شهادت و یاد شهیدان از جامعه ما گرفته شود آن وقت آسیب پذیر خواهیم بود افزود : تلاش دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام نیز در همین راستاست و می خواهند این فرهنگ را در جامعه ما کمرنگ کنند که نتیجه آن ایجاد فاصله بین جامعه و خداوند ، فاصله بین مردم و پیامبر و اهل بیت و انقلاب است.
وی اظهار کرد : اگر یاد شهدا را از دست بدهیم بی تردید فرهنگ ایثار و شهادت نیز از جامعه رخت بر خواهد بست لذا همه ما باید در تحقق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مصمم و با اراده باشیم و اجازه ندهیم دشمن به اهداف شوم خود در این زمینه دست یابد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با یادآوری این مطلب که هدف از برگزاری یادواره های شهدا تنها معرفی شهادت و شهیدان نیست و فقط نباید در مراسم شهدا به معرفی شهدا اکتفا کرد تصریح کرد : آنچه مهم است این است که نسبت به شهدا معرفت پیدا و اهداف و آرمان آنها را دنبال کنیم.
شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان بیش از 700شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار