معابرشهر ایوان بهسازی وآسفالت می شوند

شهردار ایوان گفت: برخی از معابر شهر ایوان به دلیل حفاری‌هایی که در این مناطق انجام شده است فاقد زیرساخت‌های مناسب می‌باشند ، به همین منظور طی یک سال گذشته ما برنامه اصلی خود را آسفالت معابر شهری قرار داده‌ایم.
کد خبر: ۹۳۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 17 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام ،کامران حسنی  گفت: برخی از معابر شهر ایوان به دلیل حفاری‌هایی که در بحث فاضلاب کشی و گاز رسانی در این مناطق انجام شده است فاقد زیرساخت‌های مناسب می‌باشند ، به همین منظور طی یک سال گذشته ما برنامه اصلی خود را آسفالت معابر شهری قرار داده‌ایم.

وی اظهار کرد:با حمایت‌های استاندار ، فرماندار و همراهی مجموعه شهرداری و شورای شهر، فعالیت‌های فراوانی به ویژه در بحث آسفالت صورت گرفته است.

شهردار ایوان تصریح کرد: حدود ۲۲۰ هزار متر مربع آسفالت در این مناطق صورت گرفته و قطعاً این فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت و امیدواریم با حمایت‌های مسئولین تداوم بیشتری پیدا کند.

وی بیان کرد: اگر امسال از محل اعتبارات قیر یارانه‌ای سازمان شهرداری‌ها و سازمان بازآفرینی شهری ، قیر یارانه‌ای تخصیص پیدا کند قطعاً خدمات با شتاب بیشتری در سطح شهر صورت خواهد گرفت.

حسنی اظهار کرد: برای زمستان امسال نیز طبق برنامه ریزی که صورت گرفته است معابری که امسال آسفالت نخواهند شد زیرسازی لازم برای آن‌ها انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار